Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hanomag R35 1956
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik heb het niet over m'n hart gekregen, het was niet de moment
Dat zou anders "den bak" geweest zijn om over de Meir te flaneren .....
(Stel u voor dat ge daarmee in Antwerpen centrum rondrijdt, op minder dan geen tijd zit 't stad verstopt en strikt genomen kan men er niks tegen doen eh.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willDat zou anders "den bak" geweest zijn om over de Meir te flaneren .....
wees maar zeker dat, eens in mijn bezit, ik ermee rondkar...wel ni in de spits
ik heb lanz leren kennen op het marktplein van eppernay, tijdens een bezoek aan de champagne...een 100-tal bulldogs vanuit héél europa die door europa trokken met een caravan erachter....rrrrrr....poef-poef-poef-poef, schitterend
Comment
-
Na bijna 3 jaar werk is de R35 ongeveer zoals ik hem wou hebben .
Even een korte uitleg:
Motor geriviseerd, dit wil zeggen:
- nieuwe zuigers en zuigerbussen
- krukas geslepen en nieuwe overmaatlagers (9stuks)
- kop vlakken
- kleppen slijpen en zittingen frezen
- alle dichtingen en keerringen vernieuwd
- verstuivers en pomp waren goed (zowat het enige)
Versnellingsbak nagekeken, enkele tandwielen vervangen en alle dichtingen vernieuwd.
Plaatwerk terug recht gemaakt en 2 zijschildjes voor de motorkap in replica gekocht.
Originele voorlader van "Wittenburg" toevallig gevonden.
Nog heel wat schuur, plamuur en spuitwerk.
Verder nog alle alle bedrading vernieuwd en nog vanallesBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenFantastisch resultaat!!
Proficiat
Vooral met die voorlader
Heb je ook 'attributen' voor daar aan?
Attributen komen nog wel eens, als ik veeeel tijd heb eens een bakje maken.
Comment
-
als je die tractor niet gaat gebriken voor het werk, maak dan die bak zo licht mogelijk. Ik zou er de frontlader zelfs afhalen. Geloof mij, het is niet plezant om daar mee te rijden. Natuurlijk het gewichtsverschil tussen uw voorlader en onze voorlader is ook groot.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenals je die tractor niet gaat gebriken voor het werk, maak dan die bak zo licht mogelijk. Ik zou er de frontlader zelfs afhalen. Geloof mij, het is niet plezant om daar mee te rijden. Natuurlijk het gewichtsverschil tussen uw voorlader en onze voorlader is ook groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenals je die tractor niet gaat gebriken voor het werk, maak dan die bak zo licht mogelijk. Ik zou er de frontlader zelfs afhalen. Geloof mij, het is niet plezant om daar mee te rijden. Natuurlijk het gewichtsverschil tussen uw voorlader en onze voorlader is ook groot.
Welke kleur is jouw trèkker
(wie herkent dit nog )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWelke kleur is jouw trèkker
(wie herkent dit nog )
mooie schoenen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlach er maar mee
wees maar zeker dat, eens in mijn bezit, ik ermee rondkar...A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenben jij een boer?
Nee.
Maar wij gebruikten een tractor met frontlader als ruwterreinheftruck. Gemakkelijker om een dealer te vinden, sneller op de baan en beter terreincapaciteiten.
En, aangezien het ne fendt is, is het ne groenen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment