Mededeling

Collapse
No announcement yet.

optisch verschil m20b20en m20b25 bmw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

meeste blokken van bmw zien er het zelfde uit en op keuring zien ze het niet rap ken verschijdene e36 en e39
    2,0 i op papier waar in werkelijkheid 2,5 2,8 soms op e39 zelfs m3 blok en toch keer op keer zonder probleem door de keuring ook al ziet een m3 blok er iets anders uit

Comment

ik *denk* een M20B20

De fuel rail, op deze foto de zwarte horizontale ijzeren staaf tussen de inlaatcollector en het kleppendeksel, is groter bij een b25.

Ook, op die foto, tussen de 2e en 3e cilinder, beginnend van rechts, zie je een soort tjoepke, op de cilinderkop. Indien het een 2.5 is zal daar 2.5 op staan, in het ijzer, een hologram.

Kan ook zijn dat het niet daar zit, maar in ieder geval aan de uitlaatkant van de cilinderkop. Ofwel ben ik helemaal verkeerd, hou me niet zo bezig met SOHC blokken
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Hier zie je dat tjoepke goed, rechtsonder die zwarte darm
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

je kijkt op de cylinderkop, aan de uitlaatzijde boven de uitlaatpoort van de 2e cylinder zit een rondje. Als het een 2,5 is staat daar 2,5 of 2,5/2,7.

Comment

en wat is het nu?

Comment

staat geen nummertje , we deze code's gevonden

20 6k A

25 99 06 57 ( of kan ook 25 99 66 57 zijn is moeilijk om te lezen de eerste 4ben ik zeker en de laaste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Is zo, maar met zijn auto alleen kan 'ie dat niet zien hè.

Allez, die motorcode vinden kan toch zó moeilijk niet zijn? Duurt volgens mij maar 1/100e van de tijd die nodig is om een filmpje te maken, te uploaden en hier te zetten.
                Daarmee dat ik ook zei dat hij er eens een 320i of 520i (dus een M20B20) moest naastzetten.

Comment

Working...
                X