Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
vandaag een golf 1 cabrio tuning zien rijden met voor hem en achter hem een zwaantje. denk dat die het ook zitten had looooool. geen compassie met die mannen. hoe meer ze er zo van de baan plukken, hoe beter
vandaag een golf 1 cabrio tuning zien rijden met voor hem en achter hem een zwaantje. denk dat die het ook zitten had looooool. geen compassie met die mannen. hoe meer ze er zo van de baan plukken, hoe beter
vind ik ook wel
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Mijne Golf I staat ook verlaagd maar niet extreem. Is gewoon om een mooier uitzicht te krijgen en omdat men originele schoks toch naar de zak waren. Vind het ook niet nodig dat de carosserie over de grond schraapt.
Mijne Golf I staat ook verlaagd maar niet extreem. Is gewoon om een mooier uitzicht te krijgen en omdat men originele schoks toch naar de zak waren. Vind het ook niet nodig dat de carosserie over de grond schraapt.
Iets lager is inderdaad mooier, omdat de wielen mooier in de kassen uitkomen. Ik zou m'n Jetta graag ook nog net ietsje lager hebben, een cm of 4. Dat komt de vorm van de auto ten goede vind ik, net zoals velgen je auto een totaal ander gezicht kunnen geven.
Wat voor verlaging zit er bij jou onder trouwens? En is dat met attesten of raak je zo ook door de keuring?
Iets lager is inderdaad mooier, omdat de wielen mooier in de kassen uitkomen. Ik zou m'n Jetta graag ook nog net ietsje lager hebben, een cm of 4. Dat komt de vorm van de auto ten goede vind ik, net zoals velgen je auto een totaal ander gezicht kunnen geven.
Wat voor verlaging zit er bij jou onder trouwens? En is dat met attesten of raak je zo ook door de keuring?
Bij mij zit er een 60/40 verlagingskit onder van Weitec met attesten, moet juist achter de ringen nog op het laagste laten zetten omdat ik weinig verschil heb met de ori-veren achteraan. Attesten waren nodig omdat hij dagelijks gekeurd staat. Heb nog verlagingsspiralen liggen van de Golf voor op de originele dempers van -4cm, maja die zou je alleen maar kunnen steken als je eerst laat keuren met O-platen + ik weet niet zeker of de achterste hetzelfde zijn voor op de Jetta, en dan nog met die nieuwe wetgeving!
Heb je veel gezeur gehad om hem gekeurd als verlaagd voertuig te krijgen? Of ging dat redelijk makkelijk? Je kan dat ook maar in een bepaald keuringcentrum laten doen zeker? En kost ook redelijk veel dacht ik.
Ik ben van plan om mijn Jetta binnenkort op O-platen te zetten, als ik een nieuwe daily heb. Zou ook nog een stalplaats moeten vinden.
Heb je veel gezeur gehad om hem gekeurd als verlaagd voertuig te krijgen? Of ging dat redelijk makkelijk? Je kan dat ook maar in een bepaald keuringcentrum laten doen zeker? En kost ook redelijk veel dacht ik.
Ik ben van plan om mijn Jetta binnenkort op O-platen te zetten, als ik een nieuwe daily heb. Zou ook nog een stalplaats moeten vinden.
Ik was afgekeurd in het begin omdat ik de attesten niet had en er een schroefset onder gestoken had. Omdat men originele schokbrekers versleten waren, toen die verlagingskit laten steken en laten herkeuren. Hebben niet eens attesten gevraagd. Gewoon op de testbank voor de schoks te testen en klaar was kees.
Raar maar waar?!
Gewoon in een gewoon keuringsstation? Zonder hele geometriekeuring gedoe?
uw bumpers mogen IN de grond liggen bij wijze van spreken, het chassis moet op 9 cm hangen
mijn astra lag op 1,5 cm van de grond met de bodemplaat, lip lag iets hoger en heb zo 2 jaar gereden zonder ooit problemen gehad te hebben met de politie...'s nachts kwamen de vonken soms van onder de auto...2x WODCA controle gehad en ze hebben er niets van gezegd...je zult ook wat geluk moeten hebben.;
hoe je het ook draait of keert, een auto is altijd mooier als deze lager ligt...
ben ook vorige week geometriekeuring gaan doen met de zafira..steekt ne schroefkit onder en nu staat alles ook op papier...kost normaal een 85 euro maar dan kunnen ze u ook niet veel maken bij een controle...ik heb maar 43 euro moeten betalen door een fout van de keuring zelf maar ik klaag daar niet over
uw bumpers mogen IN de grond liggen bij wijze van spreken, het chassis moet op 9 cm hangen
mijn astra lag op 1,5 cm van de grond met de bodemplaat, lip lag iets hoger en heb zo 2 jaar gereden zonder ooit problemen gehad te hebben met de politie...'s nachts kwamen de vonken soms van onder de auto...2x WODCA controle gehad en ze hebben er niets van gezegd...je zult ook wat geluk moeten hebben.;
hoe je het ook draait of keert, een auto is altijd mooier als deze lager ligt...
ben ook vorige week geometriekeuring gaan doen met de zafira..steekt ne schroefkit onder en nu staat alles ook op papier...kost normaal een 85 euro maar dan kunnen ze u ook niet veel maken bij een controle...ik heb maar 43 euro moeten betalen door een fout van de keuring zelf maar ik klaag daar niet over
De Golf is gekeurd zonder geometrie en denk ook met fout van de keuring. Ze hadden ervoor niet alles uit hun bestand gehaald. Ze hebben op het keuringsbewijs nooit de verlaging geschrapt. Ik moest zelfs nie over da balkske van 9cm rijden!
moet binnenkort de distributieriem en bijhorendheden vervangen van de T4 2.4D.
Iemand een adres in de buurt van Brakel waar ik terecht kan?
Ben ook aan het twijfelen om het misschien met hulp van een kennis zelf te doen...
Ik dacht aan diene Nick's Autohouse die ik eens gesproken heb op de VAG meeting aan De Gavers in G'Bergen?
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
moet binnenkort de distributieriem en bijhorendheden vervangen van de T4 2.4D.
Iemand een adres in de buurt van Brakel waar ik terecht kan?
Ben ook aan het twijfelen om het misschien met hulp van een kennis zelf te doen...
Ik dacht aan diene Nick's Autohouse die ik eens gesproken heb op de VAG meeting aan De Gavers in G'Bergen?
ja aan diene kunde da is vragen. Ik hoop dat hij al wa werk gemaakt heeft van zijn garage dan
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment