Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude watergekoelde Volkswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
    Ik wist niet dat die Golfjes 1 zo duur geworden waren. Maar 9500 is er toch wel ver over, geef toe..
    Ja idd

behalve voor een goede GTi !
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Dan moet hij zowat mint zijn voor dat bedrag.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
        Ja idd

de gti's gaan boven de 10 000 voor nen echte goede.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Dan moet hij zowat mint zijn voor dat bedrag.
        stond ier onlangs ene te koop met 95 000km, compleet origineel, is verkocht voor 14500€(stond bij audi garage en ken die mensen goed, denk zelf eens na hoe dat zou komen )

golfke 2 gti:
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Tis dan nog nen dikke bumper/5deurs die nog geen oldtimer is...oja en digifant...

En dit is zeker niet de eerste die ik voor zo'n prijs zie staan, om eerlijk te zijn zou de mijne na al de werken voor zo'n prijsje ook niet weggaan.

absurd? Nee totaal niet, goede oude auto's waar geen kosten aan te doen zijn, zijn nu éénmaal zeldzaam. Ik vind dat eigelijk geen slechte zaak dat ze wat duurder aan het worden zijn.
        Last edited by Ice_ken; 07/09/2011, 12:15.
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Tis dan nog nen dikke bumper/5deurs die nog geen oldtimer is...oja en digifant...
          Knap.. 5-deurs

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
            Ik vind dat eigelijk geen slechte zaak dat ze wat duurder aan het worden zijn.
            Als ge er zelf een hebt, vindt ge dat inderdaad niet erg. Integendeel. Can't blame you Wordt ook meer een echt liefhebbersding dan, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
              Ik wist niet dat die Golfjes 1 zo duur geworden waren. Maar 9500 is er toch wel ver over, geef toe..
              Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
              Ja idd

Ik heb voor mijn Gti in '81 nieuw 314000 fr betaald .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                Ik heb voor mijn Gti in '81 nieuw 314000 fr betaald .
                Voor dat geld wil ik ook wel een GTI uit '81 in nieuwstaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Dan moet hij zowat mint zijn voor dat bedrag.
                  zoals deze : http://www.ccr-vanleuven.nl/projecte..._chgallery_pi1[dir]=15&cHash=7246c5c858#c15

een zwitser die in NL volledig is gedemonteerd en opnieuw gelakt
                  en er was zelfs geen 10 cm² roest aanwezig

was cadeau voor 18e verjaardag voor zoon van bankdirecteur

minder dan 100 dkm op teller

100 % origineel (behalve kleur)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                    Als ge er zelf een hebt, vindt ge dat inderdaad niet erg. Integendeel. Can't blame you Wordt ook meer een echt liefhebbersding dan, niet?
                    ja inderdaad, en das best ook...de tijd dat de johny's er mee rijden is toch gepasseerd.
                    2015 BMW S1000R
                    2010 Renault Clio RS Cup
                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      zoals deze : http://www.ccr-vanleuven.nl/projecte..._chgallery_pi1[dir]=15&cHash=7246c5c858#c15

een zwitser die in NL volledig is gedemonteerd en opnieuw gelakt
                      en er was zelfs geen 10 cm² roest aanwezig

was cadeau voor 18e verjaardag voor zoon van bankdirecteur

minder dan 100 dkm op teller

100 % origineel (behalve kleur)
                      als ik 1 ding geleerd heb, km's maken niets uit bij deze auto's. De motoren zien duidelijk meer af van stil te staan dan van te rijden.

Geen roest daarentegen is enorm zeldzaam en een goeie zaak. Maar als ik het eindresultaat zie, is het toch een rush-job.
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• toffe westfalia, ziekenwagen bij ongs op bedrijf is ook nog zo'n 2 liter, gaat behoorlijk vooruit en is relatief stil

persoonlijk had ik wel wat verdergezocht naar een dieseltje, ben wat allergisch aan benzine...maar die zijn waarschijnlijk een pak duurder

Comment

• dat staat hier verkeerd

Comment

• voor z'n 20'ste verjaardag mijn T4 een kadootje gedaan

Kostte nieuw indertijd +/- €700,00 :o (2003)
                            Last edited by BlueSkyraider; 10/09/2011, 21:57.
                            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• leuk !
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Grrrrrr... er staat hierachter op een boswegske al de hele voormiddag een MINT en ORIGINEEL Poloke I gelijk WV. de zijne ! Er is nog een andere auto bij en ik heb al drie pogingen ondernomen om er foto's van gaan te nemen... ware het niet dat da volk (beetje alternatiefachtig) daar precies aan het kamperen is.

Volgens mij is het deze, die we in Zelem nog halvelinge zien doorrijden hebben. Volledig origineel, babyblauw, pré-facelift en op dagelijkse platen vandaag (1-BTR-...) die op de foto heeft precies O-platen maar ik denk toch dat het die is...

Comment

• Het is mij ondertussen gelukt van foto's te pakken: wat een lekker gebakje

Uploaden zal voor deze avond zijn wegens acuut tijdgebrek nu

Comment

• Dit weekend meegereden en geslapen in een T4 Westfalia.
                                    Ik wil ook zoiets nu.

En aangezien Tigra hier ook vaak leest, we hebben ook wat urban exploring gedaan in Luik. Een oude legerbasis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Dit weekend meegereden en geslapen in een T4 Westfalia.
                                      Ik wil ook zoiets nu.

En aangezien Tigra hier ook vaak leest, we hebben ook wat urban exploring gedaan in Luik. Een oude legerbasis.
                                      Vind ik leuk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        Vind ik leuk !
                                        Facebook addict!

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Grrrrrr... er staat hierachter op een boswegske al de hele voormiddag een MINT en ORIGINEEL Poloke I gelijk WV. de zijne ! Er is nog een andere auto bij en ik heb al drie pogingen ondernomen om er foto's van gaan te nemen... ware het niet dat da volk (beetje alternatiefachtig) daar precies aan het kamperen is.

Volgens mij is het deze, die we in Zelem nog halvelinge zien doorrijden hebben. Volledig origineel, babyblauw, pré-facelift en op dagelijkse platen vandaag (1-BTR-...) die op de foto heeft precies O-platen maar ik denk toch dat het die is...

Zalig.. Ooit wil ik er weer een. Dat of een Audi 50 of Derby, liefst PFL natuurlijk.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                          Vind ik leuk

Comment

Working...
                                          X