Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zal mijne golf 1 gti 5 deurs hier ook eens posten, vrij zeldzaam in 5 deurs en dan nog ongevalvrij/ongelast exemplaar net zoals hij van de band gerold is :wub:
zal mijne golf 1 gti 5 deurs hier ook eens posten, vrij zeldzaam in 5 deurs en dan nog ongevalvrij/ongelast exemplaar net zoals hij van de band gerold is :wub:
Zalig!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Wat zijn de plannen? Wat zijn de specs? Maar daar eens een topic van
is een volledig originele golf 1 gti 5 deurs bwj 11/1982 van 2de eigenaar
heb deze in 2006 gekocht nadat hij 10 jaar heeft stilgestaan (1996-2006) , toen stond hij nog in eerste lak (beetje dof en beetje steenslag), maar had onderhoudsboekje bij, was ongelast, nergens roest en ook nooit ongeval gehad
heb hem toen in 2006 gedemonteerd, buitenkant opnieuw laten spuiten en alles vernieuwd eraan (alles wat nieuw te krijgen was van rubbers, emblemen, clipsen,...)
door plaatsgebrek heb ik hem verkocht in 2008 en nu 3,5 jaar later heb ik hem terug gekocht (gelukkig nog in showroomstaat zoals ik hem gerestaureerd heb toen enzoals hij van de band gerold is)
is een volledig originele golf 1 gti 5 deurs bwj 11/1982 van 2de eigenaar
heb deze in 2006 gekocht nadat hij 10 jaar heeft stilgestaan (1996-2006) , toen stond hij nog in eerste lak (beetje dof en beetje steenslag), maar had onderhoudsboekje bij, was ongelast, nergens roest en ook nooit ongeval gehad
heb hem toen in 2006 gedemonteerd, buitenkant opnieuw laten spuiten en alles vernieuwd eraan (alles wat nieuw te krijgen was van rubbers, emblemen, clipsen,...)
door plaatsgebrek heb ik hem verkocht in 2008 en nu 3,5 jaar later heb ik hem terug gekocht (gelukkig nog in showroomstaat zoals ik hem gerestaureerd heb toen enzoals hij van de band gerold is)
Waaauw man ! De Ultieme droom van mij ... als ik ambetant mag zijn wil ik nog een exemplaar met kleine achterlichten
Deze wil ik zeker eens bekijken ! En ooit eens met meerijden als dat mag ?
Je bent hartelijk welkom bij de C&B oldtimer vrienden !
Die staat te koop trouwens... Prijs is wel 2850 euro.
Was origineel een 1.8 8v DS, maar omgebouwd naar 1.6 TD uit een Audi 80 bj 1991.
Comment