Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalig een 91'er één van de eerste T4's !Ik heb Zoveel mooie herinneringen aan deze bus.
Mijn ouders hebben één van de eeste T4 caravelle's gehad ook van 1991 en ook een 2.4D 5 cilinder . Deze hebben we weg gedaan in 2003 omdat hij toch goed opgereden en afgeleeft was met een gezin van 6 leden . Ik weet nog dat ons vader op de autosnelweg altijd tegen de 150km en met de toerenteller in het rood aan het rijden was . De bus had iets van een 250.000 km gereden en is in 2003 op den boot gezet naar Afrika.
Foto van 1997 op vakantie in Frankrijk naast de Fiat Croma van mijn Nonkel
1996 op vakantie in de Ardennen ik hang links uit het raam naast mijn broer
Héhé, nice. Vind het enkel wat jammer dat ik geen verlengde versie heb. Maar goed, voorlopig voldoet de ruimte
150km/u!!!
Dat durf ik niet aan hoor. 110km/u is ongeveer 3000rpm.
130km/u = 4000rpm = begin rode zone. Hoger ga ik niet. Wil graag nog lang genieten van deze bus
Rij trouwens al een hele tijd rond zonder einddemper. (buis tussen eind en middendemper was/is door) Da geluid van die 5cilinder
Het maakt trouwens geen overdreven lawaai, enkel als je doortrekt voorbij de 2500rpm
NB: Heb em zo gekocht van m'n buurman. Die heeft em 6 jaar geleden eens herspoten omdat em dat standaard wit toch wat beu was. Een kameraad had nog een spoiler liggen van een Alfa, en die heeft er dat bij wijze van kwajongensverrassing maar opgemonteerd
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Comment