Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interessant! En hoe staat de GLI tov de GL en de LX? En van welk jaar is die folder?
Moest je ooit een folder tegenkomen op het internet (Ebay ofzo), mag je hem altijd doorgeven...
't Is niet echt een gedetailleerde folder. Wel mooie foto's. En achterin de verschillende carrosseriekleuren en interieurbekleding.
Er staat ook geen jaartal op. Heb dat boekje gevonden op marktplaats, samen met nog een boekje/folder van de Polo Classic en Polo/Golf/Passat 'Van' (lichte vracht).
Dat is toch de 60pk-versie hé?
Had je die in je Jetta ook niet? Ik vind dat ik serieus wat over heb in mijn Derby.
1.3 is 60PK ja, die had ik in m'n Jetta. Maar ik vond dat er wat meer power mocht zijn. Wat is jouw hoogste 'comfortabele' snelheid die je met je Derby gereden hebt?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
@bobo: de LX is toch ook in de Golf geweest, wist niet dat dat iets met de Golf II te maken had...
En de GLS is in 1981 toch vervangen door de GL? (Is iig zo bij de Golf)
het laatste jaar van golf 1 ook speciale series golf lx en glx, ik denk dat de uitrusting van de jetta lx gelijk is aan die van de golf glx
de gls is komen te vervallen, bij de golf allezins vanaf de grote achterlichten
gls was sowieso de 1500, gl 1300 bij de kleine lichten
de ls met kleine lichten ook 1500
het laatste jaar van golf 1 ook speciale series golf lx en glx, ik denk dat de uitrusting van de jetta lx gelijk is aan die van de golf glx
de gls is komen te vervallen, bij de golf allezins vanaf de grote achterlichten
gls was sowieso de 1500, gl 1300 bij de kleine lichten
de ls met kleine lichten ook 1500
Zeer interessante informatie!
Er is wel één ding dat ik moet verbeteren: de GLS is niet direct bij de komst van de grote achterlichten vervallen, maar pas in de loop van 1981. (Deze keer ben ik zeker van mijn informatie )
't Is niet echt een gedetailleerde folder. Wel mooie foto's. En achterin de verschillende carrosseriekleuren en interieurbekleding.
Er staat ook geen jaartal op. Heb dat boekje gevonden op marktplaats, samen met nog een boekje/folder van de Polo Classic en Polo/Golf/Passat 'Van' (lichte vracht).
120 gaat eigenlijk perfect met dat wagentje zonder dat ik voel dat hij moeite heeft. Meestal hou ik het op 100 of 110 omdat de wijzer dan recht omhoog staat.
1.3 is 60PK ja, die had ik in m'n Jetta. Maar ik vond dat er wat meer power mocht zijn. Wat is jouw hoogste 'comfortabele' snelheid die je met je Derby gereden hebt?
120 gaat eigenlijk perfect met dat wagentje, hoewel ik het meestal op 100-110 hou.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Er is wel één ding dat ik moet verbeteren: de GLS is niet direct bij de komst van de grote achterlichten vervallen, maar pas in de loop van 1981. (Deze keer ben ik zeker van mijn informatie )
+1!
mss is gls weggegaan toen de 1500 carb 70 pk werd vervangen door de 1600 van de gti maar dan met carb 85 pk
en gl(s) niet meer sloeg op de cylinderinhoud maar gewoon een uitrustingsversie was, ik denk dat het zoiets was
Misschien morgen ook eens naar die dies0l gaan kijken, al voorspelt die rotte achterdeur en kapot achterlicht weinig goeds. €1000 (minimum biedprijs) vind ik iig veel te veel voor die kar.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Maar meer dan €1000 duurder dan die bruine, vooral door die lage km-stand. Maar ik zie lapjes op het koetswerk. Aan de andere kant is er mechanisch wel veel aan vervangen. Maar meer dan €2000 vind ik iets te veel voor een Jetta.
Er staan er precies weer veel te koop. Er is een tijd geweest dat er amper online stonden, zoals nu met de Polo's een beetje vind ik.
En dan ook nog een Santana Turbodiesel, maar staat al stil sinds 2004:
1.6 automaat met toerenteller en digitaal klokje! En ook weinig km.
Slapeloze nacht gehad... Hele tijd liggen tobben of ik het nu wel of niet moet doen.. Denk dat ik beter van m'n hart een steen maak en de Jetta laat voor wat het is. Het is nu niet echt een goed moment en er zullen er in de toekomst wss nog wel voorbijkomen. Misschien niet zo goedkoop maarja.
Denk dat het beter is van niet. Afzeg-sms getypt, maar moet nog op verzenden klikken.
Comment