Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude watergekoelde Volkswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
    Proficiat! Echt een geweldige auto (grote droom van mij)!

Feit dat het een vijfdeurs is maakt hem gewoon af imo!

Kan het zijn dat ik deze onlangs te koop heb zien staan? Ik herrinner me vaag zo'n GTI met weinig km's die te koop stond...
    Bedankt, ik ben er zelf ook helemaal weg van
    En dat klopt, de link heeft nog even in dit topic gestaan als ik me niet vergis...

Comment

• Dat kan kloppen ja, heeft niet lang te koop gestaan...

Aarzel niet om meer foto's te posten van die prachtige auto, je mag er echt trots op zijn!

Comment

• Ja die herken ik ook!
        Graag meer foto's, en het verhaal erachter? (zo weinig km's?)
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Verhaal achter de lage km-stand kort samen gevat => heeft 14 jaar stil gestaan in een ondergrondse garage, ver weg van alles en iedereen..
          1 eigenaar en alle boekjes aanwezig + ingevuld, 100 % origineel en volledig roestvrij.

Ik heb al een aantal leuke wagens in bezit gehad maar zo eentje als deze nog kunnen vinden is toch wel best uniek voor een liefhebber.

Comment

• Prachtig !
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
              Super, die interieur-exterieur combo

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeertL Bekijk Berichten
                Bedankt, ik ben er zelf ook helemaal weg van
                En dat klopt, de link heeft nog even in dit topic gestaan als ik me niet vergis...
                Proficiat!
                Dat is die ex-ambassade Golf? Koopje aan die prijs die gevraagd werd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                  Proficiat!
                  Dat is die ex-ambassade Golf? Koopje aan die prijs die gevraagd werd.
                  Ex-ambassade idd

Comment

• E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Comment

• Denk dat ik die eens in Brugge heb zien rijden (bij de Magdalenazaal), gele koplampen?

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Denk dat ik die eens in Brugge heb zien rijden (bij de Magdalenazaal), gele koplampen?
                          Sorry, niet op gelet, de zijkanten zijn wel met grafitti of airbrush...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Sorry, niet op gelet, de zijkanten zijn wel met grafitti of airbrush...
                            Jup, was bij die ook zo (ook oranje). 9/10 dat het deze is dus. Denk ook dat het een 5-deurs was.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeertL Bekijk Berichten

Verhaal achter de lage km-stand kort samen gevat => heeft 14 jaar stil gestaan in een ondergrondse garage, ver weg van alles en iedereen..
                              1 eigenaar en alle boekjes aanwezig + ingevuld, 100 % origineel en volledig roestvrij.

Ik heb al een aantal leuke wagens in bezit gehad maar zo eentje als deze nog kunnen vinden is toch wel best uniek voor een liefhebber.
                              amerikaanse versie? prachtige wagen wel
                              2015 BMW S1000R
                              2010 Renault Clio RS Cup
                              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                amerikaanse versie? prachtige wagen wel
                                Waarom Amerikaanse versie? Heeft toch geen reflectoren op de zijkant (van de bumpers) en snelheidsmeter is in km/h.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                  Waarom Amerikaanse versie? Heeft toch geen reflectoren op de zijkant (van de bumpers) en snelheidsmeter is in km/h.
                                  Europese uitvoering, niks Amerikaans aan

Comment

• Ik wil terug een Jetta Mk1.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Ik wil terug een Jetta Mk1.
                                      U vraagt, wij draaien:

Dieseltje van het gezegende jaar '83:
                                      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

of liever naftje?
                                      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

eventueel met automatiekske:

Comment

U vraagt, wij draaien:

Dieseltje van het gezegende jaar '83:

of liever naftje?

eventueel met automatiekske:
                                        http://www.2dehands.be/autos/autos/v...177044614.html
                                        Veel te duur, die eerste. En al ontmaagd (verlaagd). Liever een maagd op vlak van verlaging.

Die 2de, rode 4drs staat al een tijd te koop. Maar jammer dat hij ook al verlaagd geweest is (en prijs is me ook iets te hoog)

Automatiek liever niet.

Mijn eisen zouden zijn; 4-deurs, leuke kleur (al zou ik een witte ook nog terug zien zitten, maar liever een echt oldie kleurtje), niet getuned (geen verlaging etc) en liefst niet afkomstig van een jonge gast. (tenzij die ook nog in volledige originele staat is zoals de mijne destijds) Liefst ook benzine, al zou ik denk ik geen nee zeggen tegen een diesel als die nog in erg mooie staat is (maar een beetje schrik dat oude diesels financieel nog zwaar gestraft zullen worden in de toekomst zoals in NL).

Maar zowieso nu niet de moment om een 4de auto erbij te nemen.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

gewoon omdat je het niet vaak ziet met gewone achterlichten en met airco. Tis allezins geen originele belg
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X