Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had de keuze tussen ofwel garage queen van maken of van genieten. Heeft dus voor optie 2 gekozen (want anders kan je beter een schilderij/foto kopen), en zou 1000 à 2000 km per jaar ermee rijden. (zodra hij 25 is)
Moeilijke keuze vind ik... 709 km is wel echt extreem weinig, het zou me niet verwonderen als er zo nog maar enkele bestaan. Eigenlijk hoort die in een museum thuis...
Had de keuze tussen ofwel garage queen van maken of van genieten. Heeft dus voor optie 2 gekozen (want anders kan je beter een schilderij/foto kopen), en zou 1000 à 2000 km per jaar ermee rijden. (zodra hij 25 is)
Dan heeft hij de juiste keuze gemaakt, ik zou ook met zoiets uitpakken (uiteraard enkel en alleen bij ideale weersomstandigheden) en zeker niet in de garage laten staan ! Deze auto in nieuwstaat met pakweg 40.000 - 50.000 km blijft ook nog speciaal en als je hem alleen voor hobby gaat gebruiken zal het nog wel even duren eer je aan zo'n standen geraakt
Moeilijke keuze vind ik... 709 km is wel echt extreem weinig, het zou me niet verwonderen als er zo nog maar enkele bestaan. Eigenlijk hoort die in een museum thuis...
Aan de ene kant snap ik je, maar aan de andere kant... volgens mij staat er al zo'n Corrado in het museum. Nu, goed dat hij bij een liefhebber terechtgekomen is (hoewel al z'n andere auto's BMW's zijn ), en niet bij een opkoper die hem ofwel nog eens zoveel jaar aan de kant zet om er later een fortuin aan te kunnen verdienen, ofwel nu probeert te verkopen voor een fortuin (dan is de vraag nog of alle verduurde leidingen etc. gecheckt/hersteld worden bij verkoop in dat geval).
Dan heeft hij de juiste keuze gemaakt, ik zou ook met zoiets uitpakken (uiteraard enkel en alleen bij ideale weersomstandigheden) en zeker niet in de garage laten staan ! Deze auto in nieuwstaat met pakweg 40.000 - 50.000 km blijft ook nog speciaal en als je hem alleen voor hobby gaat gebruiken zal het nog wel even duren eer je aan zo'n standen geraakt
Idd Is een unieke auto om enkel met mooi weer buiten te halen en verder zo goed mogelijk te soigneren. De kans om met een auto van meer dan 20 jaar rond te rijden, die eruit ziet alsof ie gisteren van de band gerold is (en nog niet gerestaureerd werd), krijg je niet elke dag natuurlijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Aan de ene kant snap ik je, maar aan de andere kant... volgens mij staat er al zo'n Corrado in het museum. Nu, goed dat hij bij een liefhebber terechtgekomen is (hoewel al z'n andere auto's BMW's zijn ), en niet bij een opkoper die hem ofwel nog eens zoveel jaar aan de kant zet om er later een fortuin aan te kunnen verdienen, ofwel nu probeert te verkopen voor een fortuin (dan is de vraag nog of alle verduurde leidingen etc. gecheckt/hersteld worden bij verkoop in dat geval).
Daar heb je wel een punt... Ik weet niet wat ik zou doen eigenlijk. Waarschijnlijk is dat wel het beste voor de auto, maar bij zo'n nieuwe auto lijkt het me best moeilijk om de kilometers beperkt te houden
Inderdaad! Er zijn al zo weinig onverprutste Corrado's, die auto's zijn nogal in trek bij 'tjoeners'..
Idd, beetje in hetzelfde bedje ziek als de Honda CRX.
Het enige wat ik zou doen, is vooraan oranje pinkers steken (obviously). Matcht niet met de achterlichten nu.
Hoe kon het ook anders, Ian die begint over al dan niet oranje pinkers.
Had er opzettelijk niets over gezegd toen ik het eerste bericht postte... Maar die witte pinkers vloeken echt (zeker met die achterlichten).
En dan nog een setje Sebrings.
Meh, heb jij die velgen gespoten toen ze er nog op zaten mss? Bouten, naaf...
Meegespoten lood en ventiel zijn lelijk..
Oplossing voor te smal > laten verbreden
En zo ziet de 'nieuwe' Corrado er uit na een eerste wasbeurt.
Idd, en stiekem vind ik hem cool op die 14 inchers met die doppen...
Want de kans dat je een Corrado tegenkomt met die wielen is praktisch even groot als dat je de paus morgen in de plaatselijke supermarkt tegenkomt (om maar iets te zeggen ).
Comment