Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Paar maand geleden zo ook eens een oude Ascona zien rijden met oude vrouw achter 't stuur. Ook op de N60 trouwens (andere richting dan).
Zo'n foute kleur als oranje is zo'n zalige kleur op oude vw's. Op een bar8 Is dat ook super.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Vind dat zelfs geen foute kleur. 't Is eerder warm geel. M'n Polo Mk1 was ook in dat kleur.
En vorig jaar op een meeting deze ook gespot, was wel iets meer oranje qua tint, maar wel dik.
De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds16-07-1986
Aan Lucien, als ik me goed herinner. Hij woont net voorbij de flitspaal, aan de linker zijde op de foto. Zijn dochter werkt op de dienst bevolking van Zwijnaarde. Het zou me wel heel sterk verwonderen dat hij zelf nog met de wagen rijdt. Het zou me al even hard verwonderen dat hij nog leeft...
Aan Lucien, als ik me goed herinner. Hij woont net voorbij de flitspaal, aan de linker zijde op de foto. Zijn dochter werkt op de dienst bevolking van Zwijnaarde. Het zou me wel heel sterk verwonderen dat hij zelf nog met de wagen rijdt. Het zou me al even hard verwonderen dat hij nog leeft...
Sloeg aan de lichten idd naar links af (U-turn dus wss). Was wel een oudere persoon die ermee reed in elk geval.
Katrijn ligt inderdaad verspreid als een chassis, een carrosserie, een motor en een hondertal plastic potjes met bouten etc. Ooit wordt dat terug 1 geheel maar dat gaat nog een tijdje duren.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment