Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn Golf en passat hadden geen gordels ... die zijn er achteraf opgezet nadat ze verplicht werden. Dat zijn gewone heup gordels. Was vroeger een optie op de goedkope uitvoeringen. Dus het zal er van afhangen of je er één vindt in een duurdere uitvoering of dat de vorige eigenaar 3-puntgordels heeft laten zetten i.p.v heupgordels
Ik denk dat ze er vanachter in zaten vanaf 87 zoiets
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Deze morgen om half acht al aan het sneeuwruimen (voor naar de bakker te rijden om verse suikercroissants, beetje vaste traditie aan't worden hier op zondag ) hoor ik een pruttelend geluid passeren: een blauwe Polo Classic Die hebben echt zo nog dat typische jaren-80 geluid die toen bijna alle kleine wagentjes hadden hé (Fiesta MK2 is daar dé kampioen in, vind ik)
Op weg naar de bakker ook nog eentje aan de plaatselijke ddt-garage gezien, een bruinkleurige,en zonder nummerplaten. Maar die weet ik al een tijdje staan. Waarschijnlijk stukken aan.
Ik zou eigenlijk met der tijd. Een T3 lichte vracht (met ramen) willen kopen. Liefst in goede staat. Om die dan zelf van binnen in te richten met kastjes, bed,enz ...
Ik zou eigenlijk met der tijd. Een T3 lichte vracht (met ramen) willen kopen. Liefst in goede staat. Om die dan zelf van binnen in te richten met kastjes, bed,enz ...
Comment