Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
VW Golf 1, 4deurs diesel automaat, 28 jaar oud. In een indrukwekkende perfecte staat, geen roest of kras, 35.000km's op de teller.
Hoeveel zouden jullie eraan geven?
Volgens mij beschrijf je deze kar? Ik heb die gezien in Herk. Leuke specificaties zeker en vast, maar niet in indrukwekkende perfecte staat hoor! Hij had verschillende deuken en niet van de kleinsten.
Volgens mij beschrijf je deze kar? Ik heb die gezien in Herk. Leuke specificaties zeker en vast, maar niet in indrukwekkende perfecte staat hoor! Hij had verschillende deuken en niet van de kleinsten.
Ja inderdaad, dat is hem. 1 deuk had hij, zie je trouwens op de foto bij die koplamp. Voor de rest heb ik hem uitgebreid bekeken samen met de eigenaar en niks gevonden. Misschien zal hem dan wel bij de carrosier zijn langs geweest.
Ik wou 1500 geven, maximum 2000. De eigenaar had echter al eens een bod gekregen van 9500 euro. Dat is voor mij net iets teveel van het goede
9500 eur
Ik zou een gat in de lucht springen als ik die eigenaar was.
Heb ik daar ook gezien. Op zich mooie auto, maar 9500 euro is echt te veel aangezien er wel werk aan is.
2000 euro zou echt het maximum zijn dat ik ervoor zou geven.
Comment