Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude watergekoelde Volkswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    Ik ben vroeger bijna eens naar de 1ste editie geweest, maar kon op het laatste moment niet meer gaan ! ... Ik ben nog altijd blij dat ik toen niet kon ! Als ik de verhalen, foto's en fimpjes bekijk ...
    van horen zeggen ben je VET mee Je moet daar naartoe gaan, en uw amuzeren met wie je daar zijd, bbq'tje doen, beetje zuipen, beetje naar andere wagens kijken en met andere liefhebbers klapke doen enz... de zaterdagavond een zalig fuifke terplaatse meepikke, de fun maak je zelf, de filmpkes en foto's daje bedoelt, als het die van vorig jaar zijn, jaa toen is er het 1 en ander gebeurd ja, door klein mannen van 18 die geen respect hebben voor auto's onder andere & het weer was ook een grote boosdoener toen!
    Maar hoe kan je zonder er ooit geweest te zijn zo reageren? das oordelen zonder enig idé te hebben goe het er effectief is.
    Ik weet ook wel dat er hier veel voor oem zijn, maar oem+ vind ik ook mooi, alleen zijn er altijd wel marginalen die den boel verzieken, maar die houden mij daar toch niet weg hoor ieder zen zin eh

Comment

• Dat je overal rotte appels hebt is waar. Ben ook al paar keer op VAG-Fest geweest, en daar staan soms knappe dingen tussen.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik ben van mijn 15de tot tot mijn 20ste goed actief geweest is de VW-oldtimer wereld ... en ik heb het die laatste jaren serieus zien ten ondergaan ... . Bij mij blijft de liefde voor de auto's er nog altijd ! Maar enkel en alleen een VW meeting ... en met die mensen daarrond moet ik niet meer hebben ... spijtig en het klink misschien hard, maar ze bekijken geen originele auto's meer ... en hun enigste reactie die je krijgt is van die moet lager, breder, een ratje van maken ....

Ik heb mij terug getrokken uit de VW-scene ... en heb er nog geen spijt van gehad ...
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ik ben van mijn 15de tot tot mijn 20ste goed actief geweest is de VW-oldtimer wereld ... en ik heb het die laatste jaren serieus zien ten ondergaan ... . Bij mij blijft de liefde voor de auto's er nog altijd ! Maar enkel en alleen een VW meeting ... en met die mensen daarrond moet ik niet meer hebben ... spijtig en het klink misschien hard, maar ze bekijken geen originele auto's meer ... en hun enigste reactie die je krijgt is van die moet lager, breder, een ratje van maken ....

Ik heb mij terug getrokken uit de VW-scene ... en heb er nog geen spijt van gehad ...
          Volledig met eens, maar er zijn er wel nog die respect hebben voor een oem vw, maar idd, de laatste jaren is het serieus verminderd, kan ik je alleen maar gelijk in geven.
          Nu is het alleen maar stickers kleven of de wagen afschuren tot op bloot ijzer en laten veroesten, enkele jaren terug was het een lowbudget wagentje verlagen mooi velgje erop dakrekje met wat oldskool spullen erop en je had toch nog een tof ding.
          Daarin begrijp ik je wel, maar ieder zijn zin, ik ga er wel nog langs, en eigenlijk nog een groot deel andere vw meetings ook, het zijn meer de algemene meetings die ik niemeer doe, dan ga ik veel liever naar een m&g zoals jullie organiseren, echt spijtig dat ik niet kan langs komen zondag. Maar ik kom wel eens langs op een andere m&g

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
            Dat je overal rotte appels hebt is waar. Ben ook al paar keer op VAG-Fest geweest, en daar staan soms knappe dingen tussen.
            Ja is waar, alleen vermeerderen die rotte appels de laatste jaren ...

Comment

• Golf 1 met Porsche motor en ophanging

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik ben van mijn 15de tot tot mijn 20ste goed actief geweest is de VW-oldtimer wereld ... en ik heb het die laatste jaren serieus zien ten ondergaan ... . Bij mij blijft de liefde voor de auto's er nog altijd ! Maar enkel en alleen een VW meeting ... en met die mensen daarrond moet ik niet meer hebben ... spijtig en het klink misschien hard, maar ze bekijken geen originele auto's meer ... en hun enigste reactie die je krijgt is van die moet lager, breder, een ratje van maken ....

vermits ge nu nog maar 22 zijt aan uw profiel te zien, is dat nog maar max 7 jaar geleden (2005), toen was de mooie tijd al lang voorbij. beginjaren van hofstade was nog iets anders dan die vag fest waar ze vooral enkel denken aan zuipen en vanalles doen om kunnen op te vallen

Comment

• Wat een prachtige Passat

Comment

Uiteraard zit er iets van waarheid in, maar toch ook een beetje nuanceren misschien...

De VW scene is 'huge', de mensen die zich met oude VW's bezighouden zijn massaal in aantal, geen enkel ander merk heeft zoveel aanhangers. Er is wel degelijk nog een groot aantal mensen die zich uitsluitend richten op originele VW's, alleen vallen hun auto's amper nog op tussen hun niet-originele soortgenoten. Op eender welke VW meeting zijn er altijd wel een aantal originele wagens te zien die de moeite zijn, zij het een minderheid.

Natuurlijk, als iedereen die zich stoort aan niet-originele auto's zou thuisblijven, krijg je een vertekend beeld van de 'ware VW liefhebber' (wie dat ook moge zijn ). En dat is denk ik zo'n beetje wat er op sommige meetings¨aan de gang is...

Dat de originele Volkswagen nog steeds heel veel aanhangers heeft, wordt bijvoorbeeld bewezen door de grote interesse voor het 6de Int. VW Veteranentreffen in Hessisch Oldendorf (D), dat in juni volgend jaar plaatsvindt. De voorinschrijvingen zijn nog maar twee weken geopend en nu al hebben bijna 600 eigenaars van uitsluitend fabrieksoriginele pre '67 VW's zich aangemeld. Meer info hier: http://www.uraltkaefer.de/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                      Die kleur

Met semi gekleurde bumpers en die velgjes kan ik hem wel smaken! Prijs is wel typisch hollands.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• howly crap:
                        Entdecken Sie Historischer VW Golf von Dr. Angela Merkel unserer Bundeskanzlerin in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                          Zalig !
                          Benzine

Diesel

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                              WTF, je moet echt wel stom zijn om zoveel geld te willen geven voor een simpele Golf, omdat Angela Merkel ermee gereden heeft.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• watfàààck ? Die kar gaat nooit verkocht geraken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                  Badankt voor de link ! Dit ga ik vanavond eens bekijken !
                                  Benzine

Diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                                    watfàààck ? Die kar gaat nooit verkocht geraken ...
                                    goe lezen, die 129 000€ was een BOD. maar waarom die prijs nu zakt, dat snap ik niet goed, mensen die hun bod weghalen?
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Advertentie is verwijderd nu?

Comment

• http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=3B3ORA1A

Comment

• Comment

Working...
                                          X