Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude watergekoelde Volkswagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtendeze heb ik nog gekend!
Echt super, die kleur (inarisilber), velgskes, beetje lager en leuk blokje onder de kap, meer moet dat niet zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenjep, ook nog "gekend".
zijn allemaal ook mannen van de Retropilots he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenJetta MK1
Vind het wel jammer dat je ze zelden origineel ziet, verlaging en brede velgen maken het veel lelijker imo...
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenHier in Olsene rijdt er ene rond, volledig origineel, dagelijks gekeurd op nieuwe platen.
Kleur is Brons en de chauffeur is een jonge dame.
Ik wil een 'maagdelijke' Jetta van een oud pee'ke of mee'ke kopen. Niet eentje waar al allerlei dingen aan aangepast zijn door een jonge gast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenBrede velgen en (subtiele/praktische) verlaging is niet lelijk, integendeel (als het in de tijdsgeest past + niet met getrokken banden etc). Hangt er alleen van af welke eigenaar ermee rijdt... (niet eentje die het 'leuk' vindt om zoveel mogelijk tegen de grond te schrapen)
Dit is toch veel mooier?
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk wil een 'maagdelijke' Jetta van een oud pee'ke of mee'ke kopen. Niet eentje waar al allerlei dingen aan aangepast zijn door een jonge gast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenik denk dat ik daar gewoon vaste verlagingsveerkes zou onder steken.
vroeger zou ik daar gegarandeerd ook een schroefkit onder gestoken hebben, maar dat is gedaan.
origineel staan ze zooooooo hoog...
Comment
-
Vind die dat Ian toont nog meevallen, mag wel nog iets subtieler voor mij Wat ik echt niet mooi vind, zijn exemplaren met airride, veel te dikke velgen en uitgerolde kassen enzo.. Dat hun wielen met overdreven camber in de kassen zitten
Da's pas verneukt dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenIk begrijp je punt wel, maar origineel vind ik gewoon veel mooier ook al lijkt dit soms wel hoog te zijn (veel plaats tussen wiel en wielkas). En daar komt nog eens bij dat je weinig Jetta MK1's ziet en als je er één ziet is die 9/10 verlaagd en met andere velgen...
Dit is toch veel mooier?
En ja, die standaard ophanging, dat reed wel goed zo, lekker comfy.
Comment
-
Ik mis oldie rijden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDie is ook mooi ja. Veel mooier? Niet per sé. Die chromen wieldoppen vind ik wel machtig, heb die ook nog liggen. Pasten wel niet op mijn velgen, blijkbaar zijn de velgen waar die doppen op passen net ietsje breder.
En ja, die standaard ophanging, dat reed wel goed zo, lekker comfy.
Moest je die wieldoppen ooit willen verkopen, mag je altijd iets laten weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenHet is duidelijk een kwestie van smaak, de gemiddelde Jetta MK1 rijder blijkt gewoon een andere smaak te hebben dan ik...
Moest je die wieldoppen ooit willen verkopen, mag je altijd iets laten weten!
Die wieldoppen blijven mooi hier, voor mijn toekomstige Jetta Mk1..
Comment
Comment