Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Carat was toch gewoon een uitvoeringsvariant van de Golf II. De topversie na C, CL en GL. Zoals een Highline tegenwoordig.
Heeft volgens mij compleet niets te maken met de Luikse carrossier Duchatelet, die veredelde Mercedessen verkocht onder de benaming Carat by Duchatelet.
Niks van speciale bestelling voor de Golf, is gewoon niet zo lang te koop aangeboden. Ik kan vermoeden dat die te duur was voor wat het voorstelde.
Voor zover ik wat van Golfs ken, klopt het radiatorrooster niet en ook zijn dit niet de velgen van een Carat?
Carat was toch gewoon een uitvoeringsvariant van de Golf II. De topversie na C, CL en GL. Zoals een Highline tegenwoordig.
Heeft volgens mij compleet niets te maken met de Luikse carrossier Duchatelet, die veredelde Mercedessen verkocht onder de benaming Carat by Duchatelet.
Niks van speciale bestelling voor de Golf, is gewoon niet zo lang te koop aangeboden. Ik kan vermoeden dat die te duur was voor wat het voorstelde.
Voor zover ik wat van Golfs ken, klopt het radiatorrooster niet en ook zijn dit niet de velgen van een Carat?
der klopt nix van, maar toch een aantal zaken wel genoeg om intressant te zijn
golf 3's zijn roestbakken, de motoren zoals 1.9TDI, 2.0 8V ABA en 2.0 16V ABF en de VR6 daarintegen zijn magnifiek
Zijn spijtig genoeg inderdaad roestbakken, mijn vader zijn Vento van 1994 heeft ondertussen ook zijn oplapwerk al gehad, maar ondanks het roestbakken zijn vind ik ze nog altijd iets hebben (Golf III en Vento). Bij deze mijn ex-Golf III GT TDi Special (90pk) van 1996. Indertijd in originele staat aangekocht toen ie 5 jaar jong was. Foto's zijn van na de verbouwingen die ik zelf gedaan heb (na ongeveer 1,5 jaar was dit het eindresultaat). Was een tof en vinnig Golf'ke. Had indertijd ook al wat last van roest, met name aan de kofferklep (op foto's nog niks van te zien), maar niks ergs. Mooie tijden mee beleefd.
Comment