Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gestolen klassiekers

Er worden de afgelopen tijd veel klassiekers gestolen. Vorige week woensdag in Maastricht nog een Mercedes 300 SEL convertible uit 1957, die spoorloos verdwenen is. Al geruime tijd is er al een clubje met internationale contacten, dat in dit soort gevallen onmiddellijk de gegevens van de gestolen bolides aan elkaar doormailt. Naar aanleiding hiervan hebben Herman Brouwer (www.bugattibuilder.com), Arnoud en ik het plan op gevat om het het boevengilde zo moeilijk mogelijk te maken. We zijn op dit moment een internetsite aan het opzetten van waaruit een wereldwijd netwerk snel bereikt kan worden. Het is de bedoeling, dat we na snel gemelde diefstal al onze aangemelde leden waarschuwen, alle veilinghuizen ter wereld, alle transporteurs, alle restaurateurs, verzekeringsmaatschappijen en reparateurs van klassieke auto's. Wij zijn dit netwerk nu sinds 2 dagen met succes aan het opzetten. Ik ben er van overtuigd, dat deze gigantische klus zeker een jaar in beslag gaat nemen, maar we zien er veel in.

Verzoek aan jullie is om onze nieuwe website (hij staat nog in de kinderschoenen, de technische details zijn geregeld, maar hij moet nog opgeleukt worden) te bezoeken en je als member (linksboven) op te geven. Hoe meer ogen hoe groter de kans van slagen. Het adres is: www.stolenclassiccarregister.comTen tweede vraag ik jullie ons van zoveel mogelijk (gaarne ook internationaal) e-mailadressen te sturen van mensen, die wellicht geinteresseerd zijn. Gaarne ook de nieuwe website breed bekend maken.

We moeten het steeds brutaler wordende dievengilde aan banden leggen en ik vraag jullie beleefd om juillie medewerking.

.. de link in je post, pakt een woordje teveel mee

Doorgestuurd aan de lokale oldtimerclub!

Comment

Mooi initiatief!!

Kijk anders eens naar Joomla of Wordpress, dan heb je direct een site met alle functionaliteit zodat je zelf niets moet ontwikkelen.

Comment

Oldtimers zijn helaas zeer makkelijk te stelen. Hopelijk kunnen via deze site toch enkele aan hun rechtmatige eigenaar terug worden gegeven .

Comment

Prachtig initiatief!
          Maar ik kan me voorstellen dat de overgrote meerderheid van de gestolen oldtimers worden 'onteigend' op bestelling en dus niet meer te koop worden aangeboden, zodat ze zelden in het netwerk terecht komen en er dus geen publieke verschijning meer zal plaatsvinden...?

Comment

Working...
          X