hey allemaal,
de witte reus is niet meer....
afgelopen maand op de terugweg naar huis ( van werk), dacht de versnellingsbak én motor ''doe het zelf maar''.......
2e cylinder bij de schutbord maakte een lelijk eng schrapend metaal geluid. en van de versnellingsbak werkte de 3e en 5e versnelling niet meer
en aangezien er meer aan zat te komen, moest ik dus een verstandig belsuit maken, en de auto afstaan....vreselijk was dat
hier dus de laatste foto van de 740 estate van 1986......met behaalde kilometerstand ( éérste motor ) 762.xxx.........
foto gemaakt in frankrijk, deze zomer 10 juni 2009
tja, de volvo virus bleef nagloeien, dus MOEST er wéér een 740 komen.
ditmaal wilde ik geen slome bezopen eend op de weg zijn, maar een wolf in schaapskleren......
het werd een volvo 740 sedan. 2.3 injectie (B230 motor).......met maar 240dkm op de klok, en netjes in staat
ondanks zijn ''maar'' 115 pk, doet ie het erg goed. op 1260 kilo ledig gewicht...
ie is van bouwjaar 1989. dus word helaas in nederland geen oltimer meer na zijn 25e.... maar boeiend... rijden doet ik er zéér graag mee
hier alvast een paar fototjes van de nieuw familielid.
voorlopig zijn dit de laatste foto's deze maand. want er gaat zo één en ander aan gebeuren.
*nieuw hemeltje,
*nieuw D-Riem + spanrollen + oliepomp + koelvloeistofpomp
*grote beurt ( bougie's, olie, filters.....)
*nieuwe speakers. 8 stuks maar liefst
*autolak laten behandelen door een professioneel poetsbedrijf....
dit is dus voorlopig het belangrijkste wat er moet gebeuren aan de 744 sedan.
maar het werkt allemaal nog lekker goed rijden als nieuw.
groet, bas
de witte reus is niet meer....
afgelopen maand op de terugweg naar huis ( van werk), dacht de versnellingsbak én motor ''doe het zelf maar''.......
2e cylinder bij de schutbord maakte een lelijk eng schrapend metaal geluid. en van de versnellingsbak werkte de 3e en 5e versnelling niet meer
en aangezien er meer aan zat te komen, moest ik dus een verstandig belsuit maken, en de auto afstaan....vreselijk was dat
hier dus de laatste foto van de 740 estate van 1986......met behaalde kilometerstand ( éérste motor ) 762.xxx.........
foto gemaakt in frankrijk, deze zomer 10 juni 2009
tja, de volvo virus bleef nagloeien, dus MOEST er wéér een 740 komen.
ditmaal wilde ik geen slome bezopen eend op de weg zijn, maar een wolf in schaapskleren......
het werd een volvo 740 sedan. 2.3 injectie (B230 motor).......met maar 240dkm op de klok, en netjes in staat
ondanks zijn ''maar'' 115 pk, doet ie het erg goed. op 1260 kilo ledig gewicht...
ie is van bouwjaar 1989. dus word helaas in nederland geen oltimer meer na zijn 25e.... maar boeiend... rijden doet ik er zéér graag mee
hier alvast een paar fototjes van de nieuw familielid.
voorlopig zijn dit de laatste foto's deze maand. want er gaat zo één en ander aan gebeuren.
*nieuw hemeltje,
*nieuw D-Riem + spanrollen + oliepomp + koelvloeistofpomp
*grote beurt ( bougie's, olie, filters.....)
*nieuwe speakers. 8 stuks maar liefst
*autolak laten behandelen door een professioneel poetsbedrijf....
dit is dus voorlopig het belangrijkste wat er moet gebeuren aan de 744 sedan.
maar het werkt allemaal nog lekker goed rijden als nieuw.
groet, bas
Comment