Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Opels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Of Dett
    Idd ,

Dus kopen die boel !!
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
      Dat is ZALIG. Welk model is dat precies? Specs zijn ook welkom
      Zoals Opelfreak al schreef een Manta A. Specs weet ik niet. Had deze ergens zien staan. Zal de volgende de keer eens naar de kont kijken. Mss worden we dan wat wijzer.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• E1-Rekordje in Kraainem te koop Mooie Rekord, véél te hoge vraagprijs 3000euro begot Als em dan nog mint was...
        Roest aan de bestuurdersdeur, schaafwonden aan 1 van de wielbogen met roest tot gevolg, deuk in de motorkap, vele kleurverschillen op de plaatdelen en een afbladderend dak 1500 geef ik hiervoor, en dan wil ik hem gekeurd!

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• maar veels te duur
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Dat is de prijs hoor gemakkelijk al 4000 standaard, en dan met dat dikke blok erin...
              www.opelklassiek.be

Comment

• das inderdaad geen gekke prijs. Zo goedkoop zijn de kadettjes nu ook weer niet hoor
                wel leuk dat hun cilinderinhoud nu ook op de keuringskaart staat in nederland, kan je hem hier ook laten goedkeuren daarmee!

Comment

• Per toeval een rekord op het net gespot, en tenminste redelijk geprijst http://www.zoekertjesweb.be/te-koop-...en-418527.html

Comment

• Nog een leuke site ontdekt:

In onze shop vindt u circa 26000 nieuwe, originele en gereproduceerde Opel onderdelen van 1938-86. Rekord, Commodore, Kapitän, Kadett, Diplomat, Admiral, Manta, Ascona, Olympia, Blitz, GT, Senator, Monza. Oldtimer onderdelen. Klassieke onderdelen. Oldtimer. Youngtimer. Kadett C. Rekord C. Rekord P1. Commodore A.
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Bij de US Car lovers heeft er ene een link gepost van een database met alle wagens die ooit in een film zijn gepasseerd.

The most complete list on the web about cars, bikes, trucks and other vehicles seen in movies and series, image captures and information about them.

Staan redelijk wa Opels tussen ook.

Comment

• 2 goei sites imcdb heb ik al uren opgezeten.

Over films gesproken, wie van oude wagens houdt moet absoluut gaan kijken naar ' de helaasheid der dingen' ! Hoofdrolauto is een Ascona A
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Voor de freaks

geniet mee!
                          www.opelklassiek.be

Comment

2 goei sites imcdb heb ik al uren opgezeten.

Over films gesproken, wie van oude wagens houdt moet absoluut gaan kijken naar ' de helaasheid der dingen' ! Hoofdrolauto is een Ascona A
                            en op een bepaald moment staat er ook ergens een Beta Spider in de straat geparkeerd
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                              en op een bepaald moment staat er ook ergens een Beta Spider in de straat geparkeerd
                              Bij thuiskomst heb ik meteen jouw nrplaat nagekeken twas een identieke hé!
                              www.opelklassiek.be

Comment

Bij thuiskomst heb ik meteen jouw nrplaat nagekeken twas een identieke hé!
                                Zo op het eerste gezicht toch. Misschien dat ik de auto wel ken, maar ik heb de nrplaat nie kunnen lezen, zal moeten wachten op de dvd
                                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                  Niet verneukte Calibra's, waar vind je ze nog?
                                  bij mij
                                  staat eventueel voor de geintresseerden te koop...
                                  is een originele 2.0 16v 4x4 turbo
                                  1992
                                  al 15 jaar in ons bezit.
                                  beetje werk aan interieur , vorig jaar helemaal herspoten in de originele kleur.
                                  originele 16" magnesium velgen zijn er ook bij , evenals "redelijk" beschadigde BBS velgen.

Last edited by ; 18/11/2009, 17:51.

Comment

• commodore

1969 coupé
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
                                      bij mij
                                      staat eventueel voor de geintresseerden te koop...
                                      is een originele 2.0 16v 4x4 turbo
                                      1992
                                      al 15 jaar in ons bezit.
                                      beetje werk aan interieur , vorig jaar helemaal herspoten in de originele kleur.
                                      originele 16" magnesium velgen zijn er ook bij , evenals "redelijk" beschadigde BBS velgen.

Heb je meer foto's? En hoeveel km's heeft die? En hoeveel moet die nog opleveren?

Comment

• +- 125.000km

altijd gebruikt als weekend auto.
                                        iig gaat ie niet voor een lullig bedrag weg , want dan steek ik er liever nog een paar duizend in om op Zolder wat te gaan funrijden.
                                        dus de Calibra moet niet weg , en zeker niet omdat ik geld nodig heb.
                                        maar een echte Opel-liefhebber weet wat deze wagen waard is.

de Calibra mag eventueel weg omdat ik op het ogenblik geen tijd meer heb om erin te rijden , mijn broer doet er tegenwoordig +- 100km per maand mee...
                                        ik rijd zelf met men SRT10 en mijn broer is aan zijn 1979 Pontiac Trans Am bezig.
                                        en daar hij boven zijn eigen zaak woont heeft ie niet echt een dagelijkse auto nodig.

Comment

• Zo op het eerste zicht, schat ik die Calli rond de 2500-3000€

Navenant de staat van het interieur, motor en koets kan deze prijs misschien nog oplopen naar 4000€

Sammy, geef me eens u richtprijs, misschien wil ik dan wel er eens verder over nadenken...

Comment

Working...
                                          X