Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit waren de de luxe cars van die tijd in het opel gamma de max gewoonweg waar is de tijd toch naartoe van de wagens zonder of met heel weinig electronica ?
dit waren nog echte auto's ipv de rijdende pc's van nu
Ik ben 15jaar en heb samen met 2 vrienden ook een auto.
Het is een Kadett E uit 1988. Af en toe rijden we er eens mee op de boer zijn veld,we rijden er wel erg rustig mee hoor willen hem niet kapot maken!
Ik ben 15jaar en heb samen met 2 vrienden ook een auto.
Het is een Kadett E uit 1988. Af en toe rijden we er eens mee op de boer zijn veld,we rijden er wel erg rustig mee hoor willen hem niet kapot maken!
Paar jaar geleden zag je die echt nog overal, nu zijn ze wel zeldzaam geworden. Vind persoonlijk de gefacelifte versie mooier, met die smallere grille en logo op een plaatje. Wij (mijn ouders dan) hebben vroeger nog een witte Kadett E break (eentje met zo'n front dan) gehad, van 1989. Had een witte zonneband vooraan, en m'n vader had ook de achterruiten geblendeerd, niet om stoer te doen (die zonneband zat er al op), maar gewoon tegen de zon, voor ik en m'n zus, en eigenlijk ook omdat je de kofferinhoud minder zou zien dan. Was wel niet pekzwart natuurlijk. Maar ik als kleine gast vond het wel redelijk stoer staan.
Tevens staat hier in de buurt al heel lang een oldtimer Kadett break te koop:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Paar jaar geleden zag je die echt nog overal, nu zijn ze wel zeldzaam geworden. Vind persoonlijk de gefacelifte versie mooier, met die smallere grille en logo op een plaatje. Wij (mijn ouders dan) hebben vroeger nog een witte Kadett E break (eentje met zo'n front dan) gehad, van 1989. Had een witte zonneband vooraan, en m'n vader had ook de achterruiten geblendeerd, niet om stoer te doen (die zonneband zat er al op), maar gewoon tegen de zon, voor ik en m'n zus, en eigenlijk ook omdat je de kofferinhoud minder zou zien dan. Was wel niet pekzwart natuurlijk. Maar ik als kleine gast vond het wel redelijk stoer staan.
Tevens staat hier in de buurt al heel lang een oldtimer Kadett break te koop:
Ja idd vroeger kwam je ze nog eens tegen maar nu zelden.. Ik vond het 2de front ook mooier maar we kwamen deze tegen voor een BELGACHELIJK lage prijs dus hebben we deze dan gekocht
Comment