Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er nog zo eentje gehad zoals de onderste , in helweiss, 1700 cc 4versn.aan 't stuur , doorlopende voorste bank , in jan. 1965 dit was het laatste model met 6v batterij , 4 maand later kwam een gefacelift model met 12v bat. ovale koplichten en 4 ronde achterlichten uit , de koets was verder ongeveer hetzelfde gebleven, is er soms iemand die van dit model met ronde koplichten ergens een folder van liggen heeft , alsook van de Rekord 1958 , het model voor deze !!!!
Ben ook daargeweest toen, nog met de eigenaar van deze wagen gepraat gezien mijn vader met zo'n model heeft leren rijden Heel vriendelijke man, heeft meerdere auto's van dat model.
Ben ook daargeweest toen, nog met de eigenaar van deze wagen gepraat gezien mijn vader met zo'n model heeft leren rijden Heel vriendelijke man, heeft meerdere auto's van dat model.
Comment