Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb voor jullie een paar foto's van Iraanse Opel Commodore B (Rekord D) die door Pars Khodro (Iran General Motors) fabriek onder de GM licentie werd geproduceerd (uit 1974 tot 1977).
Het heette Chevrolet Iran of Chevrolet Royal Iran. Dat hangt er van motor af (2500 cc of 2800 cc) + +
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Er staat dus geen merk op het kapje of de velg.. Dit is de auto van een kameraad, hij heeft de velgen gekocht van iemand die ze op een Opel GT had dus daarom dacht ik dat ze mss bekend waren in dit milieu
Ik heb voor jullie een paar foto's van Iraanse Opel Commodore B (Rekord D) die door Pars Khodro (Iran General Motors) fabriek onder de GM licentie werd geproduceerd (uit 1974 tot 1977).
Het heette Chevrolet Iran of Chevrolet Royal Iran. Dat hangt er van motor af (2500 cc of 2800 cc)
Ik ben op zoek naar iemand die vanaf NUL een opel kadett c sedan uit 79 kan ineensteken... ik hou echt van alles wat oldtimer is, van vespa tot vliegtuigjes... alles.. en nu heb ik een opel kadett op de kop kunne tikke, maar die hangt aant spit.. moet helemaal ineengestoke worden..
Ik betaal goed.. dus as je iemand weet.. LET ME KNOW PLEASE!
Ik ben op zoek naar iemand die vanaf NUL een opel kadett c sedan uit 79 kan ineensteken... ik hou echt van alles wat oldtimer is, van vespa tot vliegtuigjes... alles.. en nu heb ik een opel kadett op de kop kunne tikke, maar die hangt aant spit.. moet helemaal ineengestoke worden..
Ik betaal goed.. dus as je iemand weet.. LET ME KNOW PLEASE!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment