Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Van de C wel, van de E niet. Wij hebben hier thuis nog met een witte break E facelift gereden, en die had gewoon deuren, net als alle Kadett E(fl) breaks die ik ooit tegengekomen ben.
Van de C wel, van de E niet. Wij hebben hier thuis nog met een witte break E facelift gereden, en die had gewoon deuren, net als alle Kadett E(fl) breaks die ik ooit tegengekomen ben.
De A en C zijn de enige Kadetts die als Caravan enkel met 3 deuren geleverd zijn B/D/E waren met zowel 3 als 5 deuren leverbaar
De witte 3-deurs die je postte is erg zeldzaam geworden...
Zag die ook al, maar eerst met een veel lagere prijs.
ALs ik dit zou kopen en je leest die tekst erbij, ff vertalen,
Deze Opel Monza 2.5E van 4/1984 met 100kw is een wagen voor kenners. Hij bevindt zich in een volledige orginele en ongelaste toestand, is schadevrij en met wat kleine werkzaamheden TUV klaar te maken. De lak is in goede staat. De kilometerstand op de teller is 162.000 en zou moeten kloppen.
De wagen werd in 2002 afgemeld en op een droge plek gestald. De wagen is rijdbaar (ben ondertussen al 50 km. gereden). De versnellingsbak (met uitzondering van de 4de versnelling) maakt geluid.
Er zijn enkele laswerken nodig: beide achterste veerschotels (zijn nog te bestellen), dorpellijst rechts gat 2-3 cm., uiteinde kokerbalk (volgens mij!) rechts 4-5 cm. gat, kokerbalk links 2-3 cm gat. Deze gaten bevinden zich allemaal rond reeds aanwezige (?) waterafvoergaten. Voor de rest heeft de gehele bodem slechts oppervlakkige roest.
In de motorruimte moeten beide veerpootpunten (?) in geringe mate gelast worden. Wielkastranden, wielkasten, binnenspatborden zijn roestvrij. Bekleding en
tapijten moeten gereinigd worden, maar zijn niet beschadigd.
Een werkelijk interessante liefhebberauto, waarvan de waarde in de toekomst nog zal stijgen. Bezichtiging en testrit mogelijk. U kunt mij vooraf achter bellen voor verdere bezonderheden.
Zouden jullie die dan durven kopen als ik een auto'ke zoek dat een 3tal jaar probleemloos moet bollen zonder al te grote kosten en een maximum van 100 kms per week?
Zouden jullie die dan durven kopen als ik een auto'ke zoek dat een 3tal jaar probleemloos moet bollen zonder al te grote kosten en een maximum van 100 kms per week?
lijkt mij wel een eerlijke en volledige beschrijving. Ik zou durven voor die prijs, op voorwaarde natuurlijk dat je iemand hebt die het laswerk voor u kan doen
Coole bak, zo'n Monza
Je zal zeker die gaten in de kokerbalken moeten toelassen. Is afkeur bij de Belgische keuring. Kokerbalken worden aanzien als dragende delen (rara hoe zou ik dat toch weten )
Voor de rest, ken ik te weinig van opels, maar dat gekraak in de versnellingsbak maakt mij wel ongerust.
Comment