Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude Opels
Collapse
X
-
-
-
Vandaag een grondige inspectie gegeven:
Een erg goeie D, maar toch een paar aandachtspuntjes...
-Bestuurdersdeur vertoont wat blaasjes op de deurstijl, evenals de chroom op de dakgoot aan die kant.
-piepklein parkeerdeukje in rechterwielkas
-beginnende roest linkerwielkas, echter nog minimaal, simpel bij te werken
Lak dient een gedetailed te worden aangezien het stof met een vod werd afgewreven en er vercshillende papieren zakken, dekens en een grote plastiek er zo over getrokken werd
Laatste keuring dateert van '03, op 37000Km, (nu 41000) en was blanco.
Auto is door de huidige eigenaresse nieuw gekocht bij mijnen Opel-dealer
Ahja, hij is van '83 ipv '84
Prijs is 1000euro en niet bespreekbaar. ik vind em 200 euro te duur
Comment
-
-
µ
µ
Srry voor de kwaliteit van sommige pics, ws daar nie simpel om foto's te maken
Comment
-
Ik vind 1.000 euro een juiste prijs. Ik heb 1.250 gegeven voor de mijne, maar deze is veel beter.
Comment
-
Ik schat, mits dat je hem zelf opkuist en wat bijwerkt, dat er ng zo'n 150 euro kosten aan zijneens gepoetst staat er wel een prachtige D voor de deur.
Wie interesse heeft, pm me voor de nr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVandaag een grondige inspectie gegeven:
Een erg goeie D, maar toch een paar aandachtspuntjes...
-Bestuurdersdeur vertoont wat blaasjes op de deurstijl, evenals de chroom op de dakgoot aan die kant.
-piepklein parkeerdeukje in rechterwielkas
-beginnende roest linkerwielkas, echter nog minimaal, simpel bij te werken
Lak dient een gedetailed te worden aangezien het stof met een vod werd afgewreven en er vercshillende papieren zakken, dekens en een grote plastiek er zo over getrokken werd
Laatste keuring dateert van '03, op 37000Km, (nu 41000) en was blanco.
Auto is door de huidige eigenaresse nieuw gekocht bij mijnen Opel-dealer
Ahja, hij is van '83 ipv '84
Prijs is 1000euro en niet bespreekbaar. ik vind em 200 euro te duur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenN, met 60PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenMaar je hebt toch ook D-kes met ronde voorlichten. Hebben ze die met ronde lichten heel de carriere van de D gebouwd?
Comment
-
Ik heb eens gekeken in de 'Autotest' van 1981. Hierin staat idd dat de goedkoopste versie, de"Standaard" ronde lichten heeft. De versie daarboven, "Kadett Special" heeft vierkantige lichten. Verder de jaargangen '82, '83 en '84 geraadpleegd, maar de verdwijning van de ronde koplampen komt niet meer ter sprake.
Eigenlijk is de D maar een dikke 4 jaren geproduceerd, wat in die tijd toch echt een korte levensduur was.
Op 30 augustus 1981 kostte:
de goedkoopste Kadett, de 1.2N Standaard (2d), 180.125 BEF
de duurste, de 1.3S Voyage Berlina (luxe break versie), 278.281 BEF
Comment
-
kans ng niet gehad om te kijken in de folders,; morgen zeker doen
autotest jaarboekenHeb er ook een flink aantal van vroeger, de nieuwere edities hoef ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenkans ng niet gehad om te kijken in de folders,; morgen zeker doen
autotest jaarboekenHeb er ook een flink aantal van vroeger, de nieuwere edities hoef ik niet
Moet toch soms lachen. Paar dagen geleden was ik een test aan het lezen van de Golf 1 1.6D. Daarin stond ... door toepassing van nieuwe 7-seconden gloeibougies is de wachttijd bij het voorgloeien van 25 sec. teruggebracht naar SLECHTS 7 sec.
Waar is de tijd???Last edited by prins207; 01/09/2009, 23:27.
Comment
Comment