Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Opels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Opel Diplomat

Comment

En tot slot nog deze Opel Kapitan, die wsl grondig aangepakt zal worden ...

Comment

Die Vauxhall Victor
          www.opelklassiek.be

Comment

mijn zoon zijnen opel kiemen

Comment

lekkeuuuuuuuuuhr !
              www.opelklassiek.be

Comment

Vandaag een grondige inspectie gegeven:
                Een erg goeie D, maar toch een paar aandachtspuntjes...

-Bestuurdersdeur vertoont wat blaasjes op de deurstijl, evenals de chroom op de dakgoot aan die kant.
                -piepklein parkeerdeukje in rechterwielkas
                -beginnende roest linkerwielkas, echter nog minimaal, simpel bij te werken

Lak dient een gedetailed te worden aangezien het stof met een vod werd afgewreven en er vercshillende papieren zakken, dekens en een grote plastiek er zo over getrokken werd

Laatste keuring dateert van '03, op 37000Km, (nu 41000) en was blanco.

Auto is door de huidige eigenaresse nieuw gekocht bij mijnen Opel-dealer

Ahja, hij is van '83 ipv '84

Prijs is 1000euro en niet bespreekbaar. ik vind em 200 euro te duur

www.opelklassiek.be

Comment

De blaasjes zichtbaar op bovenstaande foto

www.opelklassiek.be

Comment

µ
                    µ

Srry voor de kwaliteit van sommige pics, ws daar nie simpel om foto's te maken
                    www.opelklassiek.be

Comment

1000€ is die langs geen kanten waard...

Btw, wat een topic

Comment

Ik vind 1.000 euro een juiste prijs. Ik heb 1.250 gegeven voor de mijne, maar deze is veel beter.
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Ik schat, mits dat je hem zelf opkuist en wat bijwerkt, dat er ng zo'n 150 euro kosten aan zijneens gepoetst staat er wel een prachtige D voor de deur.

Wie interesse heeft, pm me voor de nr
                          www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            Da's er ééne van Zwevegem. TT Autosport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Vandaag een grondige inspectie gegeven:
                              Een erg goeie D, maar toch een paar aandachtspuntjes...

-Bestuurdersdeur vertoont wat blaasjes op de deurstijl, evenals de chroom op de dakgoot aan die kant.
                              -piepklein parkeerdeukje in rechterwielkas
                              -beginnende roest linkerwielkas, echter nog minimaal, simpel bij te werken

Lak dient een gedetailed te worden aangezien het stof met een vod werd afgewreven en er vercshillende papieren zakken, dekens en een grote plastiek er zo over getrokken werd

Laatste keuring dateert van '03, op 37000Km, (nu 41000) en was blanco.

Auto is door de huidige eigenaresse nieuw gekocht bij mijnen Opel-dealer

Ahja, hij is van '83 ipv '84

Prijs is 1000euro en niet bespreekbaar. ik vind em 200 euro te duur

Is dat ene N of S?
                              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                Is dat ene N of S?
                                N, met 60PK
                                www.opelklassiek.be

Comment

N, met 60PK
                                  Maar je hebt toch ook D-kes met ronde voorlichten. Hebben ze die met ronde lichten heel de carriere van de D gebouwd?
                                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                    Maar je hebt toch ook D-kes met ronde voorlichten. Hebben ze die met ronde lichten heel de carriere van de D gebouwd?
                                    Neen, dat waren de superkale basisversiekes, ik meen dat de ronde lampjes in '82 verdwenen zijn, om zeker te zijn straks een tsjekken
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Ik heb eens gekeken in de 'Autotest' van 1981. Hierin staat idd dat de goedkoopste versie, de"Standaard" ronde lichten heeft. De versie daarboven, "Kadett Special" heeft vierkantige lichten. Verder de jaargangen '82, '83 en '84 geraadpleegd, maar de verdwijning van de ronde koplampen komt niet meer ter sprake.
                                      Eigenlijk is de D maar een dikke 4 jaren geproduceerd, wat in die tijd toch echt een korte levensduur was.
                                      Op 30 augustus 1981 kostte:
                                      de goedkoopste Kadett, de 1.2N Standaard (2d), 180.125 BEF
                                      de duurste, de 1.3S Voyage Berlina (luxe break versie), 278.281 BEF
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

kans ng niet gehad om te kijken in de folders,; morgen zeker doen
                                        autotest jaarboekenHeb er ook een flink aantal van vroeger, de nieuwere edities hoef ik niet
                                        www.opelklassiek.be

Comment

kans ng niet gehad om te kijken in de folders,; morgen zeker doen
                                          autotest jaarboekenHeb er ook een flink aantal van vroeger, de nieuwere edities hoef ik niet
                                          Autotest, I love it. Ik heb 1969, begin '70, midden '70, 1980 t/m 1998
                                          Moet toch soms lachen. Paar dagen geleden was ik een test aan het lezen van de Golf 1 1.6D. Daarin stond ... door toepassing van nieuwe 7-seconden gloeibougies is de wachttijd bij het voorgloeien van 25 sec. teruggebracht naar SLECHTS 7 sec.
                                          Waar is de tijd???
                                          Last edited by prins207; 01/09/2009, 23:27.
                                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                          X