Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Opels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oude Opels

Omdat we ze niet allemaal in het Kadett C topic kunnen zetten, hier een plaats waar je oude Opels in kwijtkan!
    Laat ons zeggen modellen tot 1988 het einde van de manta-ascona en de meest intressante modellen waren toen al uit productie.

Ik begin alvast met deze kwijl Senator A1, ben vooral fan van de velgen!

Let niet op het blauw, witbalans van men camera stond verkeerd en had weinig tijd...

www.opelklassiek.be

Hoj hier een paar foto's van een record die ik onlangs gespot heb . Dit topic is dan wel gewijd aan oude opel's ,dus heb ik de foto's maar een beetje aangepast!

Last edited by ; 04/08/2009, 17:14.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk Berichten
        Hoj hier een paar foto's van een record die ik onlangs gespot heb . Dit topic is dan wel gewijd aan oude opel's ,dus heb ik de foto's maar een beetje aangepast!

Ik hoop dat er niet mee gaat gebeuren wat op die depanneur staat

Comment

Idddemolition
          zo'n prachtkar!
          www.opelklassiek.be

Comment

Btw, Taudit:
            Die senator staat in Tienen Aan het rond punt om nr Hoegaarden te rijden, aan de ketel
            www.opelklassiek.be

Comment

Inderdaad maar dat is daar reeds grondgebied Hoegaarden hoor menneke!!! Die senator zei me inderdaad iets maar kon me niet herinneren waar ik die nog had zien staan!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Idddemolition
                zo'n prachtkar!
                Jongens ! Eén goede raad , oud goud staat of in een oude schuur onder een pak stof of stro of op een autokerkhof!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk Berichten
                  zo ziet deze oude rekord er anno 2009 uit!
                  Last edited by ; 21/09/2009, 23:57.

Comment

Deze ook zien staan op z'n laatste rustplaats R.I.P.

Comment

waar waar waar
                      www.opelklassiek.be

Comment

waar waar waar
                        Ben je geinteresseerd dan?

Comment

voor een fotooke altijd
                          www.opelklassiek.be

Comment

voor een fotooke altijd
                            Deze staat in Jupille bij Luik,is niet te zien van op de weg!!

Comment

ai das wa ver om zo efkes hene te rijden alhoewel
                              www.opelklassiek.be

Comment

ai das wa ver om zo efkes hene te rijden alhoewel
                                Ik ga er heel waarschijnlijk morgen naartoe,is een klant van ons!

Comment

ahzo
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Ik zal van de week onze Manta A hier ook eens opzwieren zie
                                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                      Ik zal van de week onze Manta A hier ook eens opzwieren zie
                                      Doen!
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Vorige week in Friesland een blauwe Monza 2.5 gespot. Ik dacht eerst dat het een kadett D was (ben meer opel-liefhebber dan echte kenner). Uiteindelijk verraadde zijn achterkant en vooral zijn motorgeluid zijn ware identiteit. Machtig ding
                                        (Edit: foto is er een willekeurig van google genomen)

Comment

Working...
                                        X