Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is de 2.0 55 niet in de rekord d te krijgen geweest
in de e toch alledrie in het begin, 2.0 2.1 en 2.3 ?
De 2.0 was 58PK en is zover ik weet in België enkel in de B-Ascona geleverd.
Rekord E1 is even met 2.1D te verkrijgen geweest (SUPERzeldzaam) later met de 2.3D, idd 65 ezels
In Italie is de rekord wel even met de 2.0 verkrijgbaar geweest
Van de week nog ene super originele Calibra gespot. Twas ene 16 klepper Ecotec (136pk) en werd bestuurd door een oud peke, een nummerplaat met 5 tekens + spatlappen rondom.
Ene donkerblauwe
Niet verneukte Calibra's, waar vind je ze nog?
Van de week nog ene super originele Calibra gespot. Twas ene 16 klepper Ecotec (136pk) en werd bestuurd door een oud peke, een nummerplaat met 5 tekens + spatlappen rondom.
Ene donkerblauwe
Niet verneukte Calibra's, waar vind je ze nog?
Jawel, Bobo heeft smaak
Zet die 260 maar gauw aan de kant, en schaf je 'ein Blitzer' aan.
een vriendin van me had een monza 2.2 manueel facelift en een maat een senator 2.8s prefacelift 3-bak automaat, in 92, als 20-jarigen toen
ik was toen ferm jaloers
Kom ik verleden week ene OEM Calibra tegen, vandaag het tegenovergestelde
Een compleet begaaide Kadett D, mat zwart met lexus lichten, en een joekel van CB antenne op het dak, zwarte standaard velgskes
Bestuurder en nummerplaat niet gezien. knalde voor mij de rotonde op, toen ik eraf ging.
Kom ik verleden week ene OEM Calibra tegen, vandaag het tegenovergestelde
Een compleet begaaide Kadett D, mat zwart met lexus lichten, en een joekel van CB antenne op het dak, zwarte standaard velgskes
Bestuurder en nummerplaat niet gezien. knalde voor mij de rotonde op, toen ik eraf ging.
Is die hier eens nergens nie gepost? Ik zoek em even op:
Comment