Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van de week nog ene super originele Calibra gespot. Twas ene 16 klepper Ecotec (136pk) en werd bestuurd door een oud peke, een nummerplaat met 5 tekens + spatlappen rondom.
Ene donkerblauwe
Niet verneukte Calibra's, waar vind je ze nog?
bij mij in de garage, is wel een 2.0 8klepper, met beetje werk achteraan, is in feite van de zoon(16j) maar papa heeft er een verzekering voor genomen.Dit jaar toch al een goede 1200km mee gereden.OOk volledig origineel met open dak (elek.)
bij mij in de garage, is wel een 2.0 8klepper, met beetje werk achteraan, is in feite van de zoon(16j) maar papa heeft er een verzekering voor genomen.Dit jaar toch al een goede 1200km mee gereden.OOk volledig origineel met open dak (elek.)
Dus de 150pk en de 204pk hebben 4wd? Miljaar, zo één zou ik dan wel in OEM staat willen...
Desnoods staan er schoorstenen onder met angel eyes, lexuslichten en een overbemeten strijkplank... Da valt nog op te lossen... Zolang er maar niet aan de carosserie is geknoeid...
Comment