Damn, ik zou wel willen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude Opels
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
Navenant de staat van het interieur, motor en koets kan deze prijs misschien nog oplopen naar 4000€
Sammy, geef me eens u richtprijs, misschien wil ik dan wel er eens verder over nadenken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenEn terug deze velgen eronder:
Comment
-
Een foto, die vandaag is genomen op een hollandse sloperij, door een lid van Autoweek forum
Je houd het gewoon niet voor mogelijk
Wss een slooppremie slachtoffer, ben hier echt niet goed vanbekijk die staat eens! goeie deuren en gardebous!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen foto, die vandaag is genomen op een hollandse sloperij, door een lid van Autoweek forum
Je houd het gewoon niet voor mogelijk
Wss een slooppremie slachtoffer, ben hier echt niet goed vanbekijk die staat eens! goeie deuren en gardebous!
Adres van de sloperij?
(voor de spiegel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
Adres van de sloperij?
(voor de spiegel)Heb er onlangs zelfs nog ééntje gehad, die staat nu op Marcel, want het glas van de originele was niet meer wat het geweest was
Maar... die spiegel past niet op een C2 hoor, de gaten komen niet overéén
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenSloperij Pieper in Putten, maar die spiegeltjes vind je nog genoeg hoorHeb er onlangs zelfs nog ééntje gehad, die staat nu op Marcel, want het glas van de originele was niet meer wat het geweest was
Maar... die spiegel past niet op een C2 hoor, de gaten komen niet overéén
Toch wel enkele bepaalde details verschillen tussen een C1 en C2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenSerieus? Dat wist ik ni.
Toch wel enkele bepaalde details verschillen tussen een C1 en C2
Heb dat ook pas ondervonden sinds ik een c1 hebDe deuren die ik gekocht heb zijn van een C2, dus zal er een gaatje moeten dichtgelast worden
En er zijn VEEL details waarin een c1 van een c2 verschilt
Comment
-
-
Ik mag echt niet te vaak naar deze advertentie kijken, want ik wordt ZOT
Wat een ketel ! En die 2.3D maakt zo'n heerlijk geluidprecies ne camion!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
Ik heb wel een andere wasmethode moet ik zeggen
Comment
-
Is dat normaal dat die zo goedkoop is ?
want die is echt mooi2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Is van een lid van opelforumZit toch een klein beetje cosmetisch werk aan, prijs is correct
Comment
Comment