Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Opels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• U vraagt wij draaien:

pic upload

jpg images
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      U vraagt wij draaien:

pic upload

jpg images
      Grote dank. In de seventies had een nonkel van mij de bovenste commodore. Telkens opnieuw heb ik deze opel bewonderd.

Comment

• Fotootje van de mijne voor de liefhebbers. Is er ene van 1987.

Onbekende nummerplaat 1.jpg

Comment

• amai gilles, ferme machine...mooie staat ook blijkbaar

Comment

• Volledig uit het straatbeeld verdwenen, zo een omega A
            2012 Opel Astra ST Ecoflex
            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• wat vind je van de prestaties (29.9 op de km) en het onderstel ?

ik met heb zo'n omega leren rijden, een 1990 cd 2.3 turbo intercooler, erg comfortabele auto en naar mijn gevoel snelle auto...100 pk 33.3 op de km

(was eigenlijk een 1989 scandinavische muurbloem (wisten we niet) 25% korting...ongezien in 1990, full option met koplampwissers en airco en verwarmde zetels en de verstralers in de blokken als de jouwe, en, en...maar behalve het super-rijden, niet zo'n goeie auto)
              Last edited by bobo; 15/09/2015, 07:50.

Comment

• Wagen rijdt enorm relax door zijn lange versnellingen & 6-cilinder. Roestduivel blijft wel de grootste vijand (vliegroest op motorkap, roestvlek op koffer thv aansluiting spoiler en aangetaste rechterdorpel).
                Sprint naar 100 neemt een 8 à 9-tal seconden in beslag. Wagen komt echter tot zijn recht op de autosnelweg (gaat vlotjes richting topsnelheid en blijft mooi stabiel/stil).

Gemiddeld verbruik indien het gaspedaal niet te diep wordt ingeduwd; 12,4 L/100km

Gr.
                Last edited by GillesP; 15/09/2015, 20:49. Reden: typefout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk Berichten
                  Grote dank. In de seventies had een nonkel van mij de bovenste commodore. Telkens opnieuw heb ik deze opel bewonderd.
                  Heerlijke auto's zijn dat!
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Zalige 3000!
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Schuurvondst van 35 Opels onder de hamer

Verken de charme van oldtimers met iconische modellen en de passie achter hun restauratie. Zie waarom deze voertuigen zo geliefd zijn.

https://www.bva-auctions.com/auction...e=oldtimerblog

Comment

• Niet zichtbaar, op foto, had pijpje rechts achter het voorste wiel.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dit b'tje draait al jaren mee in het Opel wereldje Ken hem van '99.
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Mooie foto van een mooie Kadett.
                              Mijn opa had er precies zoeen. Geweldige wagens, krijg er altijd een nostalgisch gevoel bij

Comment

• Weet iemand waar ik op moet letten bij de aanschaf van een Rekord D?
                                Vind ik wel een mooi model, ruim ook.
                                Wagen heeft wel vliegroest op dak en zo, dus moet volledig overspoten worden.
                                Heeft aan de andere kant naar het schijnt binnen gestaan van 84 tot nu, en rijdt nu sinds februari dagelijks rond, wel op O-platen.
                                Regende hard, dus ik heb niet de moeite genomen om er onder te kijken.

Comment

• mad steinmetz

Comment

• Dat dit hier nooit gepost is geweest .

De garage zou nu nog steeds bestaan en nog helemaal hetzelfde eruitzien van binnen

Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik had die film op cassette, letterlijk kapotgespeeld! Nu heb ik hem op dvd
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Voor de echte Opelfreaks: www.opelklassiek.be . Ontwikkeld door Andy Temmerman en mezelf (Andy heeft wel het meeste werk voor zijn rekening genomen, waarvoor dank).
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Voor de echte Opelfreaks: www.opelklassiek.be . Ontwikkeld door Andy Temmerman en mezelf (Andy heeft wel het meeste werk voor zijn rekening genomen, waarvoor dank).
                                          Congratz aan beide. Knap gedaan en leuk om door te lezen.

Comment

Working...
                                          X