Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind uw Poloke trouwens het mooiste wagentje op dit oldtimerforum. Verkoopt ge hem niet voor ongeveer de toenmalige nieuwprijs ? +-4000 euro schat ik.
Ik vind uw Poloke trouwens het mooiste wagentje op dit oldtimerforum. Verkoopt ge hem niet voor ongeveer de toenmalige nieuwprijs ? +-4000 euro schat ik.
Merci,
Is wel wat geld, maar sorry mijn Polo is voor mij van onschatbare waarde. Juist zoals de emotionele waarde.
En als ge echt goed zoekt in Duitsland vinde nog af toe eens juweeltjes van de 1ste generatie Polo's
Vandaag weer 1 euro armer geworden, maar dit kon ik niet laten liggen op de rommelmarkt De verkoopster was trouwens verwonderd dat ik zo blij was toen het vond
Ga ook mijn verzameling ook is erop zetten, ben nog niet lang bezig, ongeveer een maand of 2.
Verzamel dus alles van Audi S,RS,R modellen en Quattro algemeen. Zijn dus folders, boekjes, schaalmodellen...
Hier enkele boekjes wat ik al heb.
Comment