Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben naar aanleiding van het autokerkhof in Chatillon begonnen met het verzamelen van alle folders van de wagens die daar lagen. Dat wordt nog een hele klus om alles bij elkaar te krijgen. Want de meeste auto's waren uit de jaren eind 46 tot 57. En er lagen ook erg veel Amerikanen en Canadezen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hallo, ik heb hier een serieuze uitgebreide collectie autofolders in bezit gekregen wegens overlijden van mijn broer. Dit is een verzameling van 45 jaar verzamelwoede van alle merken, ook exclusieve !! Autodocumentatie van laat ons zeggen de jaren 50 tot heden, iemand geinteresseerd ?? Het gaat hier om verscheidene honderden folders. U kunt mij bereiken via e-mail : francky.oosterlinck@telenet.be
Dit topic eens terug naar boven schoppen ! Daar is het veel te leuk voor.
Na mijn verhuis is alles op zolder beland en moet ik alles terug zoeken en sorteren. Ik ga daar stilletjes aan eens aan beginnen... heb ondertussen al een hele verzameling extra .
Ik moet +/- 3.300 folders hebben liggen, hoofdzakelijk jaren '70, '80 en '90.
Ik voeg er de laatste 15 jaar niet echt nog iets toe, maar kan er toch geen afstand van doen.
Zal er eens werk van maken om de betere te fotograferen en hier op de site te zetten.
Ik voeg er de laatste 15 jaar niet echt nog iets toe, maar kan er toch geen afstand van doen.
Zal er eens werk van maken om de betere te fotograferen en hier op de site te zetten.
Top !
Ik moet mijn dozen van zolder halen en mooi terug klasseren en opbergen
Idem, beetje gelijkend.
Zelfde periode, zelfde aantal.
Staan in een boekenrek, maar moet er eens wat orde in scheppen.
De dubbels zou ik eerst digitaliseren. Ruilmateriaal
Comment