Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Matra Bagheera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750InderdaadVandaag nog een bumper van een RZ gezien ... Duur beestje , de man was heel blij het op de kop getikt te hebben ... Na een paar maanden in de schuur , Ja dus
Kristal
een F40 bijvoorbeeld heeft ook een kunststofcarroserie (kevlar en carbon hoofdzakelijk geloof ik) en die hebben daar alleszins geen last van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fandaar heb je een zeer goed punt natuurlijk. En niet te vergeten: de doorsnee F40 werd/wordt ook wel beter behandeld dan de doorsnee Murena...) die behalve licht ook sterk zijn. bij Matra spoten ze gewoon wat hars in een mal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeMwa, na 5 jaar hier rotten en een 10tal jaar op de weg had de Murena van mijn broer toch geen scheuren...
Wel was het rood dof geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldkevlar en carbon zijn hoogwaardige kunststoffen (Porsche gebruikte begin jaren 90 kevlar voor de wielmoeren van de 911, die dingen kostten reteveel geld) die behalve licht ook sterk zijn. bij Matra spoten ze gewoon wat hars in een mal.
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Ik durf het niet met zekerheid te zeggen , maar ik vrees dat dit ook het geval was bij de R- en SZ . Ze verkochten een zogenaamde exclusiviteit , maar het was in se gewoon een plastieke 75 ... En toch vind ik ze mooi
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Ik durf het niet met zekerheid te zeggen , maar ik vrees dat dit ook het geval was bij de R- en SZ . Ze verkochten een zogenaamde exclusiviteit , maar het was in se gewoon een plastieke 75 ... En toch vind ik ze mooi
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanals ik dat zo lees... zijn er hoegenaamd onderdelen die wel probleemloos werken?
Euwh... de zetels zaten goed
Comment
Comment