Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Matra Bagheera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Inderdaad Vandaag nog een bumper van een RZ gezien ... Duur beestje , de man was heel blij het op de kop getikt te hebben ... Na een paar maanden in de schuur , Ja dus
Kristal
een F40 bijvoorbeeld heeft ook een kunststofcarroserie (kevlar en carbon hoofdzakelijk geloof ik) en die hebben daar alleszins geen last van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fandaar heb je een zeer goed punt natuurlijk. En niet te vergeten: de doorsnee F40 werd/wordt ook wel beter behandeld dan de doorsnee Murena...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeMwa, na 5 jaar hier rotten en een 10tal jaar op de weg had de Murena van mijn broer toch geen scheuren...
Wel was het rood dof geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldkevlar en carbon zijn hoogwaardige kunststoffen (Porsche gebruikte begin jaren 90 kevlar voor de wielmoeren van de 911, die dingen kostten reteveel geld ) die behalve licht ook sterk zijn. bij Matra spoten ze gewoon wat hars in een mal.
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Ik durf het niet met zekerheid te zeggen , maar ik vrees dat dit ook het geval was bij de R- en SZ . Ze verkochten een zogenaamde exclusiviteit , maar het was in se gewoon een plastieke 75 ... En toch vind ik ze mooi
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Ik durf het niet met zekerheid te zeggen , maar ik vrees dat dit ook het geval was bij de R- en SZ . Ze verkochten een zogenaamde exclusiviteit , maar het was in se gewoon een plastieke 75 ... En toch vind ik ze mooi
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanals ik dat zo lees... zijn er hoegenaamd onderdelen die wel probleemloos werken?
Euwh... de zetels zaten goed
Comment
Comment