Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vauxhall Cavalier 1600 GL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vauxhall Cavalier 1600 GL

Hallo,

Ik kan via via aan een Vauxhall Cavalier 1600 GL geraken, oké staat, hier en daar wat polieren en motorisch goed in orde. nu zie ik dat er meerdere versies zijn.. is hier iemand die mij meer info kan geven over deze wagens?

Qua model is het volgens mij dit model, ook in dezelfde kleur, wel natuurlijk betere staat:
    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Mvg,
    M.
    Last edited by ; 03/12/2009, 15:12.

Oorspronkelijk geplaatst door MarijnG Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik kan via via aan een Vauxhall Cavalier 1600 GL geraken, oké staat, hier en daar wat polieren en motorisch goed in orde. nu zie ik dat er meerdere versies zijn.. is hier iemand die mij meer info kan geven over deze wagens?

Qua model is het volgens mij dit model, ook in dezelfde kleur, wel natuurlijk betere staat:
    Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Mvg,
    M.
    Toink

Gl was de versie tussen de L en GLS
    Verkrijgbaar met een 1300, 1600 en 2000.
    2 of 4-deurs sedan, of 2-deurs coupé en hatch (identiek aan de Manta B)

In wezen is het eigenlijk een Ascona B met Manta B front erop.
    Last edited by opelfreak; 03/12/2009, 17:34.
    www.opelklassiek.be

Comment

Hier is redelijk wat info te vinden:

Als er iets specifieks is dat je weten wil, vraag gerust, ik heb vrij véél documentatie van Cavaliers mk 1 en mk2 liggen, alsook een instuctieboekje
      Last edited by opelfreak; 03/12/2009, 17:32.
      www.opelklassiek.be

Comment

Zijn dit nog "leuke" auto's om met rond te rijden als ze in deftige staat verkeren? ik krijg hem namelijks GRATIS!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarijnG Bekijk Berichten
          Zijn dit nog "leuke" auto's om met rond te rijden als ze in deftige staat verkeren? ik krijg hem namelijks GRATIS!
          jazeker, veel hangt af van welke motor erin hangt
          de 1600 en 2000 zijn Opel fabrikaat en erg betrouwbaar, de 1300 is Vauxhall en is ook een goed blok, maar daar zitten soms slechte carbu's op
          www.opelklassiek.be

Comment

Het is inderdaad de GL 1600 versie, en hij start en rijdt volledig..

Comment

En heb je zelf zin in de wagen?
              Want zoiets moet je echt met je hart nemen, niet als goedkoop rondvlam krel.
              De bedoeling van zulke wagens is nog lang bewaren
              Bij goed onderhoud en zorg heb je daar véél plezier van!
              www.opelklassiek.be

Comment

ik zou zeggen
                halen die handel...
                ik heb zelf een ascona B het achterste van die vauxhall en amuseer me rot met die wagen... rijd echt prettig vind ik

Comment

Rondvlammen doe ik sowieso al niet, maar ik zoek een goedkope auto, en dat is ie volgens mij wel (aanschaf= 0 euro) , ken wel mensen in de familie die hem motorisch wat kunnen repareren, en die remmen doen laten werken..

Qua verzekering las ik ook dat een Classic verzekering bij Etias hiervoor perfect is, en als ik deze dan op de naam van m'n broer kan zetten (die zijn rijbewijs al 5 jaar heeft zonder ongelukken) dan gaat da volgens mij redelijk goedkoop zijn...niet?

Het enige waar ik bang voor heb is.. zonder servostuur rijden(alleen nog maar met auto's mét servostuur gereden)

Grts,
                  Marijn

Comment

Ik wil foto's zien
                    Als ie je niet bevalt mag je hem altijd doneren aan mij
                    www.opelklassiek.be

Comment

Grapjas! ;-)

Wat vinden jullie van het rijden met servostuur? is dit het waard? ;-)

Comment

tis een vrij lichte achteraandrijver, het zal zwaar zijn bij stilstand, maar eens je bolt valt dat wel mee
                        dunne nieuwe bandjes eropsteken helpt veel

Comment

Servo is voor ouw wijven
                          www.opelklassiek.be

Comment

'k Heb ook een autootje zonder servo en als je stil staat is het inderdaad vrij stevig sturen.
                            Eenmaal je rijdt is er eigenlijk geen verschil (ik vind hem zachter sturen als de Santa Fe van m'n pa )
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Ikzelf heb een Taunus van 28 jaar oud, en al rijdend kan ik perfect met 1 vinger sturen .
                              En iets dat je gratis kan krijgen, moet je altijd aannemen vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                Ikzelf heb een Taunus van 28 jaar oud, en al rijdend kan ik perfect met 1 vinger sturen .
                                En iets dat je gratis kan krijgen, moet je altijd aannemen vind ik
                                Als ze ermee over de brug komen toch Kheb begin dit jaar ook iets gratis aangenomen, en ik heb nog steeds niet in mijn bezit
                                www.opelklassiek.be

Comment

als het enige minpunt servo is...
                                  dan zou ik er niet zo lang van babbelen...
                                  zou al een ferm ritje mee gedaan zijn denk ik :p

zonder servo rijden is echt niet zo erg hoor

Comment

Working...
                                  X