Mededeling

Collapse
No announcement yet.

American Power on wheels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
    en 't geluid dan! (hoewel ik emotioneler werd van de buicks en cadillacs enz hun geluid).
    Mijn vrouwke zegt dat ze zeker is dat ik goed zal slapen, ik heb haar de oren van haar kop gezaagd: 'en vind je dat nu echt ook mooi, een V8?' / 'krijg je al kippevel van de ronk?' / 'wanneer gaan we zelf ook enen kopen?' / 't moet maar 10 000 € kosten hoor, en je hebt al een motortje dat je zou willen laten draaien om in slaap te geraken' / ....
    Heeft ze toegegeven
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

NOG niet
      praktische problemen: stalling, enz.
      Daarbij, ik vind het zelf nog te vroeg, te nipt.
      Je kan 10 000 € uitgeven en niks meer over hebben voor onverwachte kosten, wat je met zoiets wel vlugger kan hebben. Ik wil wat meer op mijn gemak zijn

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        veel DMC

in 't waasland zie ik regelmatig DMC-012 rondbollen.

Dieje ben ik al een paar keer aan Metropolis tegengekomen, volgens mij een member hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knight rider
          hij is veranderd

Elke Amerikaanse wagen is welkom, ongeacht het bouwjaar.

Behalve die Daewoo-Chevroletjes

Da zijn geen Chevrolets!!

Comment

ma vent toch, zo'n bakken! zeer breed
            deze bakken boven alles, die stoere looks, het geluid, gvd!

Comment

hier de deloreannekes, waarschijnlijk liep onze forummer hier ook rond, maar ik herinnerde zijn nummerplaat niet meer
              Ik was er inderdaad ook weer bij !! Buiten een (zeer) deftige regenvlaag rond de middag, is 't eigenlijk wel mooi weer geweest. Een PRACHTIG evenement en iedereen die er niet is bijgeweest, weet niet wat ze gemist hebben ...

Trouwens, mijn DeLorean is de enige Belgische met een banner op de voorruit (dus de nummerplaat hoef je helemaal niet te onthouden). Op de foto's is de 3de DeLorean de mijne ...

PS. Die kerel met de nummerplaat DMC-012 is DJ in de Carré en Café Local (of zoiets ...). Vandaar dat je die regelmaitg tegenkomt ...

Groeten

DeLorean
              The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Voor meer foto's neem ook een kijkje op www.carsthestars.be, rubriek American en er zijn er ook nog online op www.ccconline.be rubriek fotogalerij

Comment

Lekker ding, maar wat een draaaaaaaken van velgen lagen erop...

Comment

Toevallig nog foto's van die Trans AM ?

Comment

jawel hoor

je moet er wel mijn jongste dochter bij nemen.

ik heb nog een close-up van haar aan die deur, maar deze ging zeker geen meerwaarde zijn.
                      Andere heb ik niet, want ik heb haar daarna verteld dat ze altijd een beetje plaats moet laten tussen haar neus en de auto. Ook tussen haar buikje en de auto.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Prachtige foto's allemaal van deze meeting

Ben zelf ook drie dagen aanwezig geweest, aangezien onze club, de "CCC", dit Amerikaans autotreffen organiseert

Door het werken niet zo veel foto's getrokken, maar wel volop genoten.

Dit was het weer, vrijdagmiddag bij het opbouwen

Zaterdag werd bang afwachten, maar na een buitje werd het weer prachtig en konden we een paar speciale natte foto's maken

Er waren prachtige wagens te zien

Op zondag begon zich na de regen een tweede Schelde te vormen voor het podium

Na de regen begon de zon te schijnen, en moest er zowaar zonnebrandolie boven gehaald worden

We sloten de dag af met een zeer goed gevoel

De linken naar de foto-albums :
                        http://www.mijnalbum.nl/Album=PTSEAJVN , foto's van zondag
                        http://www.mijnalbum.nl/Album=ZBWXEDVA , foto's van zaterdag
                        http://www.mijnalbum.nl/Album=VWBKQKU4 , foto's van opbouw vrijdag

Comment

ik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
                          Als organisator moet ik je bedanken voor:
                          - de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
                          - de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
                          - de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
                            Als organisator moet ik je bedanken voor:
                            - de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
                            - de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
                            - de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny
                            De organisator is Bigboss Jan Cuypers, en we zijn met een groot aantal medewerkers die allemaal helpen om alles in goede banen te houden , en inderdaad 't is puur genieten die dagen

Het wordt elk jaar moeilijker om genoeg plaats te hebben. Dit jaar hadden we de pech dat er ook nog eens een autoloze zondag in A'pen was , en dat we de concurrentie hadden van 3 supergrote meetings, 1 in Nederland en 1 in Duitsland en 1 internationale corvette-meeting in Zwitserland.

DJ Johnny is inderdaad een attractie op zichzelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door froggy

DJ Johnny is inderdaad een attractie op zichzelf
                              Voor mij was het de eerste keer dit jaar, is die daar een vaste waarde?
                              (ik zou hem al niet meer kunnen missen ; als mijn vrouw in A.A.W. Lommel rondliep vroeg ze waar daar de dj was )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

De organisator is Bigboss Jan Cuypers
                                moeit Van Goethem zich nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld

Quote:
                                  Originally Posted by froggy
                                  De organisator is Bigboss Jan Cuypers

moeit Van Goethem zich nog?
                                  APOW kan je eigenlijk opdelen in twee stukken : Het beursgedeelte door Peter Van Goethem en het meetinggedeelte met de wagens door de CCC

Comment

APOW kan je eigenlijk opdelen in twee stukken : Het beursgedeelte door Peter Van Goethem en het meetinggedeelte met de wagens door de CCC
                                    ow ja, juist. Van Goethem is de zakenman in het geheel.

Comment

En de CCC zorgt er voor dat Amerikaanse wagens + 2 inzittenden gratis binnen mogen Andere evenementen van hem zijn ook te betalen voor de deelnemende wagens

Comment

had 'ie zelf ook geen Vette? en 'k dacht dat 'ie voor een jaar of 7 met Mopar aan 't prutsen was.

Comment

• Hij heeft een prachtige vette, ik zal efkes een fotoke opsnorren

Comment

Working...
                                          X