Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
American Power on wheels
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
NOG niet
praktische problemen: stalling, enz.
Daarbij, ik vind het zelf nog te vroeg, te nipt.
Je kan 10 000 € uitgeven en niks meer over hebben voor onverwachte kosten, wat je met zoiets wel vlugger kan hebben. Ik wil wat meer op mijn gemak zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikskehier de deloreannekes, waarschijnlijk liep onze forummer hier ook rond, maar ik herinnerde zijn nummerplaat niet meer
Trouwens, mijn DeLorean is de enige Belgische met een banner op de voorruit (dus de nummerplaat hoef je helemaal niet te onthouden). Op de foto's is de 3de DeLorean de mijne ...
PS. Die kerel met de nummerplaat DMC-012 is DJ in de Carré en Café Local (of zoiets ...). Vandaar dat je die regelmaitg tegenkomt ...
Groeten
DeLoreanThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Voor meer foto's neem ook een kijkje op www.carsthestars.be, rubriek American en er zijn er ook nog online op www.ccconline.be rubriek fotogalerij
Comment
-
jawel hoor
je moet er wel mijn jongste dochter bij nemen.
ik heb nog een close-up van haar aan die deur, maar deze ging zeker geen meerwaarde zijn.
Andere heb ik niet, want ik heb haar daarna verteld dat ze altijd een beetje plaats moet laten tussen haar neus en de auto. Ook tussen haar buikje en de auto.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Prachtige foto's allemaal van deze meeting
Ben zelf ook drie dagen aanwezig geweest, aangezien onze club, de "CCC", dit Amerikaans autotreffen organiseert
Door het werken niet zo veel foto's getrokken, maar wel volop genoten.
Dit was het weer, vrijdagmiddag bij het opbouwen
Zaterdag werd bang afwachten, maar na een buitje werd het weer prachtig en konden we een paar speciale natte foto's maken
Er waren prachtige wagens te zien
Op zondag begon zich na de regen een tweede Schelde te vormen voor het podium
Na de regen begon de zon te schijnen, en moest er zowaar zonnebrandolie boven gehaald worden
We sloten de dag af met een zeer goed gevoel
De linken naar de foto-albums :
http://www.mijnalbum.nl/Album=PTSEAJVN , foto's van zondag
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZBWXEDVA , foto's van zaterdag
http://www.mijnalbum.nl/Album=VWBKQKU4 , foto's van opbouw vrijdag
Comment
-
ik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
Als organisator moet ik je bedanken voor:
- de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
- de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
- de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikskeik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
Als organisator moet ik je bedanken voor:
- de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
- de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
- de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny
Het wordt elk jaar moeilijker om genoeg plaats te hebben. Dit jaar hadden we de pech dat er ook nog eens een autoloze zondag in A'pen was , en dat we de concurrentie hadden van 3 supergrote meetings, 1 in Nederland en 1 in Duitsland en 1 internationale corvette-meeting in Zwitserland.
DJ Johnny is inderdaad een attractie op zichzelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy
DJ Johnny is inderdaad een attractie op zichzelf
(ik zou hem al niet meer kunnen missen ; als mijn vrouw in A.A.W. Lommel rondliep vroeg ze waar daar de dj was )__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Quote:
Originally Posted by froggy
De organisator is Bigboss Jan Cuypers
moeit Van Goethem zich nog?
Comment
Comment