Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en 't geluid dan! (hoewel ik emotioneler werd van de buicks en cadillacs enz hun geluid).
Mijn vrouwke zegt dat ze zeker is dat ik goed zal slapen, ik heb haar de oren van haar kop gezaagd: 'en vind je dat nu echt ook mooi, een V8?' / 'krijg je al kippevel van de ronk?' / 'wanneer gaan we zelf ook enen kopen?' / 't moet maar 10 000 € kosten hoor, en je hebt al een motortje dat je zou willen laten draaien om in slaap te geraken' / ....
Heeft ze toegegeven
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
NOG niet
praktische problemen: stalling, enz.
Daarbij, ik vind het zelf nog te vroeg, te nipt.
Je kan 10 000 € uitgeven en niks meer over hebben voor onverwachte kosten, wat je met zoiets wel vlugger kan hebben. Ik wil wat meer op mijn gemak zijn
hier de deloreannekes, waarschijnlijk liep onze forummer hier ook rond, maar ik herinnerde zijn nummerplaat niet meer
Ik was er inderdaad ook weer bij !! Buiten een (zeer) deftige regenvlaag rond de middag, is 't eigenlijk wel mooi weer geweest. Een PRACHTIG evenement en iedereen die er niet is bijgeweest, weet niet wat ze gemist hebben ...
Trouwens, mijn DeLorean is de enige Belgische met een banner op de voorruit (dus de nummerplaat hoef je helemaal niet te onthouden). Op de foto's is de 3de DeLorean de mijne ...
ik heb nog een close-up van haar aan die deur, maar deze ging zeker geen meerwaarde zijn.
Andere heb ik niet, want ik heb haar daarna verteld dat ze altijd een beetje plaats moet laten tussen haar neus en de auto. Ook tussen haar buikje en de auto.
ik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
Als organisator moet ik je bedanken voor:
- de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
- de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
- de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny
ik heb jouw foto's bekeken, 't was nog eens leuk om ze terug te zien.
Als organisator moet ik je bedanken voor:
- de emotionele momenten die ik had van al die lekkere V8'en
- de goed georganiseerde meeting (alleen jammer dat parkeerplaats in de buurt moeilijk is, maar de locatie is daarentegen schitterend)
- de vrijkaart voor all american weekend dankzij dj johnny
De organisator is Bigboss Jan Cuypers, en we zijn met een groot aantal medewerkers die allemaal helpen om alles in goede banen te houden , en inderdaad 't is puur genieten die dagen
Het wordt elk jaar moeilijker om genoeg plaats te hebben. Dit jaar hadden we de pech dat er ook nog eens een autoloze zondag in A'pen was , en dat we de concurrentie hadden van 3 supergrote meetings, 1 in Nederland en 1 in Duitsland en 1 internationale corvette-meeting in Zwitserland.
Voor mij was het de eerste keer dit jaar, is die daar een vaste waarde?
(ik zou hem al niet meer kunnen missen ; als mijn vrouw in A.A.W. Lommel rondliep vroeg ze waar daar de dj was )
En de CCC zorgt er voor dat Amerikaanse wagens + 2 inzittenden gratis binnen mogen Andere evenementen van hem zijn ook te betalen voor de deelnemende wagens
Comment