Essen is niet ver...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dient het per se een 300ce te zijn steben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichtenaha
"Motor draaide zeer onregelmatig"Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Motor draaide zeer onregelmatig (variabel 750-1000 toeren).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtendient het per se een 300ce te zijn steben?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenZeg mannekes van slechte wil:
batterie he! bij gas geven was alles ok (behalve kickdown, maar das de moteur nie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten@ Gert: wanneer zie je nog eens zitten (vandaag en gisteren was ik "ge-ocupeerd")?
Zou naar die zwart zwarte gaan kijken in N Brabant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichtenyou tell so...sms/bellen is makkelijker...morgen (12/11) zeer rare dag, maar kan er mss (kort) na de middag nog wel bij...
We zijn aan het klussen in ons kersvers verbouwingske
trouwens: hoe laag mag een 124 staan?
Want die zwarte staat heel laag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDie 300 dat ge hebt laten staan had da allemaal nie aan de hand hoor
Maar ik kan nie goe uitleggen waarom ik het niet meer erg vind.
Ik denk de rest van het marktaanbod.
Ben blij dat ie op het forum staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenzal zaterdag zijn of begin volgende week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...=p5197.c0.m619
Brabus 7 Sitzer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenzal zaterdag zijn of begin volgende week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkan me moeilijk voorstellen dat de 124 ooit zonder rechterspiegel is geleverd, althans in belgie
Comment
Comment