Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het verschil met 'Golf-Jetta tuning' is dat het er hier nog origineel uitziet, en geen kat idd het verschil ziet.
Vind het in ieder geval veel mooier dan zoiets:
(afgezien van de kleur en grille vind ik het wel een mooie auto)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het verschil met 'Golf-Jetta tuning' is dat het er hier nog origineel uitziet, en geen kat idd het verschil ziet.
een golf 1 met jetta 1 snuit, was in diezelfde tijd populair, zelfs populairder dan een jetta met golf-ogen ?
zie jij ergens een fout...behalve dat het ni klopt
een golf 1 met jetta 1 snuit, was in diezelfde tijd populair, zelfs populairder dan een jetta met golf-ogen ?
zie jij ergens een fout...behalve dat het ni klopt
Om eerlijk te zijn heb ik ook overwogen om een Golf front op m'n Jetta te steken. Maar aangezien ik dan ook andere spatborden moet steken en ik uiteindelijk gevallen ben voor de charme van het Jetta front... Een Jetta front op een Golf vind ik dan weer minder. Maar een Jetta front op Caddy 1 past dan weer wel (kan je nog volgen? )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Om eerlijk te zijn heb ik ook overwogen om een Golf front op m'n Jetta te steken. Maar aangezien ik dan ook andere spatborden moet steken en ik uiteindelijk gevallen ben voor de charme van het Jetta front... Een Jetta front op een Golf vind ik dan weer minder. Maar een Jetta front op Caddy 1 past dan weer wel (kan je nog volgen? )
Op het einde van de rit: je vind het niet mooi, dus ook niet op een W124/W201
Nee ik wil je niet volgen . Alles wat je opsomt en in het vet staat trekt op niets !
mail teruggehad:
"Lawaai in motor is vermoedelijk een klep die verbrand is denk ik, eens je aan 't rijden heb je er geen last van.
Wagen kan gekeurd worden voor verkoop roest plekken bevinden zich op vleugel achteraan en vooraan."
mail teruggehad:
"Lawaai in motor is vermoedelijk een klep die verbrand is denk ik, eens je aan 't rijden heb je er geen last van.
Wagen kan gekeurd worden voor verkoop roest plekken bevinden zich op vleugel achteraan en vooraan."
Comment