Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
    Waar in NL? Dan kan ik mee
    Nice!

Noord-Brabant.
    Nie ver van Antwerpen ivm vorige keer... (klein uurtje of zo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      j
      Mijn nick is veranderd!
      Zalig Alleen moet de S nog in hoofdletter om het af te maken.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      niet die maar wel 95% zelfde ... met ORANJE pinkers vooraan
      En zwart MBtex interieur.

verkoper spreekt over enkel roestplekje wielkast rechtsachter. Ik hoop het.
      Met oranje pinkers is het inderdaad mooier, zeker in combinatie met zwart.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        nee, een 123 is net de overgang tussen een oude en een 'nieuwe' wagen vind ik. w114 en r107 zijn voor mij veel meer 'oldtimer'.
        Daar geef ik je gelijk in, hoewel de laatste 107's ook niet echt meer oldtimerisch zijn.

Als "oldie" ga ik denk ik nooit een 114 of 123 kopen, wegens te goed dagelijks bruikbaar.
        Vriend van mij reed met een 115 280E op gas, en mocht hij hem weggedaan hebben had ik die nu als daily ipv de 190 hoor, gaat perfect, alles wat nodig is zit erop.

De W113 waar ik aan bezig ben is al wat anders

Comment

• een bar 8 blijft dagelijks inzetbaar
          als je zonder abs etc kunt leven, maar voor de rest no prob

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een bar 8 blijft dagelijks inzetbaar
            als je zonder abs etc kunt leven, maar voor de rest no prob
            Met de voet pompen voor de ruitensproeier
            Die letzten Worte ...
            ... eines Diesel-Fahrers:
            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Met de voet pompen voor de ruitensproeier

Merci!

Bij de Pagode is zo een knop op de grond, tot nu had ik nog niet kunnen bedenken voor wat die diende

Ruitensproeierreservoir gaat misschien een halve liter in daar

Comment

• zoals een tn

Comment

• Bij een TN is dat gewoon de kombischakelaar hoor.

Comment

• jullie late 300 mss

ik had zelfs DE schakelaar niet, maar een prefacelift ervan

Comment

• Ik heb nog altijd niet met een bar 8 gereden, toch eens eentje kopen dan
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        jullie late 300 mss

ik had zelfs DE schakelaar niet, maar een prefacelift ervan
                        Ah, ja, kan zijn dat dat bij de vroegere anders was. Maar in 1992 was het inderdaad al op de kombischakelaar

Comment

• bij mij hadden de schakelaars hun opening in de dash

Comment

• niwaar
                            ik had de pomp en een combischakelaar die niet sproeide

mens vergeet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                              nee, een 123 is net de overgang tussen een oude en een 'nieuwe' wagen vind ik. w114 en r107 zijn voor mij veel meer 'oldtimer'.
                              Ik vind dat ook van m'n 126, zeker omdat het een facelift is. Dat terwijl de eerste modellen toch nog ettelijke jaren tesamen gereden heeft met de 123 en zelfs 100

Comment

• 't Is een klote zoekertje, maar dit zou 'm zo maar eens kunnen zijn, Stebenz!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  't Is een klote zoekertje, maar dit zou 'm zo maar eens kunnen zijn, Stebenz!!

http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--52836648.htm
                                  idd klotezoekertje

is wel '93 (eind 92 kom)... das nog veel taks natuurlijk ...
                                  dat gekoppeld aan de kleurstelling
                                  weet wel dat ge zotter zijt van dié motorisatie ...

Comment

• Is ook niet duur he. Dus mag wat meer taks kosten?

Comment

Hoeveel heeft het gekost?
                                      Op te volgen...
                                      Eergisteren half in panne gevallen, begon te stotteren

Even onder de kap gekeken en de oorzaak snel gevonden....1 bougiekabel kapot 1 ste cilinder
                                      Gisteren nieuwe besteld bij Mercedes garage.
                                      Vandaag gaan halen. 16 euro moeten betalen en hij loopt weer als een zonnetje

oeff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
                                        Eergisteren half in panne gevallen, begon te stotteren

Even onder de kap gekeken en de oorzaak snel gevonden....1 bougiekabel kapot 1 ste cilinder
                                        Gisteren nieuwe besteld bij Mercedes garage.
                                        Vandaag gaan halen. 16 euro moeten betalen en hij loopt weer als een zonnetje

oeff

aha, bougiekabels ... ontstekingsmotoren he!
                                        16€ en hup tis in orde!

Dan heb je van die dieselfreaks die zeggen: aha ziedewel!
                                        Maar als er een gloeibougie moet vervangen bij een diesel ist ook gesch.....

Comment

16€ en hup tis in orde!
                                          Dat weet ik nog niet zo.

Er zijn amper nog oude K(E)-Jetronics die nog perfect lopen maar vooral starten zoals het hoort.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X