Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
heb dan eindelijk een coupé gevonden naar mijn zin.
Technisch in perfecte staat, evenals het interieur.
Motorkap en pinkers zal ik vervangen. Tevens enkele blutsjes en krassen die ik moet laten bijwerken, en heb geen spatje roest gevonden hetgeen ikzelf al verwonderlijk vond.
Moest er iemand een carrossier weten die dit kan verhelpen mag je het altijd laten weten
Motorkap en pinkers zal ik vervangen. Tevens enkele blutsjes en krassen die ik moet laten bijwerken, en heb geen spatje roest gevonden hetgeen ikzelf al verwonderlijk vond.
Moest er iemand een carrossier weten die dit kan verhelpen mag je het altijd laten weten
Heel mooie uitvoering.
Als je toch langs de carrosserie moet dan kan je die motorkap gewoon op de afbraak halen.
Twas dus een black beauty...
Ik ga beginnen met de minpuntjes:
- geen onderhoudsboekje..., maar motor is duidelijk onderhouden, enkele nieuwe stukken.
- heeft links achteraan een klein stukje roest op wielkast.
- geen airco
- gordelaangever bestuurder staat stil.
- linkerraam en achterrechts mogen wat smeerwerk hebben...
- dakhemel van schuifdak hangt wat los bij kantelstand
- automaat schakelt bij lui rijden iets minder vlot tussen 2e en 3e (enkel bij opschakelen bij lui rijden)
Tevens zijn de krikpunten niet spic en span, maar wel mooi rond gaaf vanbinnen, ik wil zeggen: vrij glad. krik gaat vlotjes.
Maar .... wat een kar!
carrosserie is buiten dat ene puntje zo glad als een spiegel! De kar is statig in dat zwart. Dat kennen we al van Helga. onder matten geen roest, in koffer alles ruim ok. In hoekje van rubbers C stijl volledig glad.
interieur is maniakaal voor 22 jaar oud te zijn, enkel naad links van bestuurder beetje minder echt zwart. Eigenaar jonge gast. Kerel die met enige tegenzin zijn wagen verkoopt merkte ik toch op...
Opties (werkend):
- schuif- en kanteldak
- alle 4 ramen elektrisch
- bestuurdersstoel elektrisch instelbaar
- verwarmde stoelen
- startonderbeker
Oranje, gulli, njammie... voor 3 ton graag kopen!
En de testrit ...
3 x kickdown op 5 minuten! Die kerel wist namelijk goed waar de flitsers stonden en waar niet.
Motor stond koud toen ik toekwam. heerlijk eerlijk. klepstoters kouddieselden wat, maar was weg na een minuutje of twee. Start onmiddellijk. had nieuwe batterij. Binnenin volledig trillingsvrij. De blauwe van C_X had dat niet.
Comment