Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
as soon as ...
alles duidelijk geregeld is... want uitschrijven dient te gebeuren samen met uitvoerkenteken (zal in 's hertogenbosch zijn trouwens...)
Ik wil niet meemaken wat Carlito meemaakte: dat ie geen uitvoerkentekens meekreeg...
Ik ben trouwens mijn verzekeraar aan het bewerken om zelf te verzekeren ipv in NL.
Schroef de nummerplaten van je Skoda en hang die in NL op de Benz?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
as soon as ...
alles duidelijk geregeld is... want uitschrijven dient te gebeuren samen met uitvoerkenteken (zal in 's hertogenbosch zijn trouwens...)
Ik wil niet meemaken wat Carlito meemaakte: dat ie geen uitvoerkentekens meekreeg...
Ik ben trouwens mijn verzekeraar aan het bewerken om zelf te verzekeren ipv in NL.
Dat uitvoerkenteken lag aan het feit dat ie geschrapt was.
Als de auto momenteel nog niet geschrapt is én hij nog een geldige APK heeft krijg je dat.
Handigst blijft gewoon verzekering skoda overzetten op die benz voor 1 dag.
Uitvoerkentekens kan je dan wel gebruiken voor keuring
as soon as ...
En vermits er toch iemand anders rijd, kan je de de platen van je skoda er voor 1 dag op hangen (als je dat aangeeft bij je verzekeraar)
Comment