Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMijn 2.0 met 89K km, leder interieurtje, 5-bak, 4 speakers en 4 elec ruiten toch maar 2500 betaald dus voor 2000 moet ge toch al iets leuks vinden medunkt.
Idem met een 190. Daarstraks nog gezocht naar een 190D 2.5 Turbo met wat opties. Om misselijk van te worden (en dan heb ik het voor 1 keer eens niet over de dieselrook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpopulaire 250d tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvh-tuning
Heb je meer info over dat kofferdeksel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVergis je niet, een 124 zonder (veel) werk aan kost duiten tegenwoordig
Idem met een 190. Daarstraks nog gezocht naar een 190D 2.5 Turbo met wat opties. Om misselijk van te worden (en dan heb ik het voor 1 keer eens niet over de dieselrook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZijn die ook al zo gestegen in prijs? Net zoals de cossy's dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenstond er 1tje te koop naar mijn zin, 3700 euro ofzo. En het blijft een 190 met meer dan 200k
Verklaard wel waarom ik hem voor 4000 heb weggekregen met 98k op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAls mijn korte uitleg aanleiding kan zijn tot de aankoop van een vette W201/124/..., is dat graag gedaan.
Het is pas als de wagen een homologatie-keuring nodig heeft dat het geld en tijd begint te kosten, maar dat is enkel voor wagen die geen Belgische goedkeuring hebben (bijvoorbeeld auto's die hier nooit zijn verkocht à la M3 van Alexanderr/Chronom z'n Lancer evo/Stivo z'n Caterham badkuip/Scoobysimon z'n ex-nissan gtr/Maxdish z'n Japanees-Engelse Porsche...).
Geld vooral omdat bepaalde dingen moeten omgebouwd worden (lichten, veiligheidsgordels,...).
Tijd vooral omdat...het een overheidsinstantie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAllez jong, de mijne was dan nog van bij een garagist met garantie, had klein beetje roest dat incl. verf voor 150 euro opgelost was.
Verklaard wel waarom ik hem voor 4000 heb weggekregen met 98k op.
En dat heeft dan nog geen lederen zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfuck leren zetels en is een 124 250d turbo niet goekoper en meestal voorzien van ewa meer opties
Miljaar!
MATTEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenMijn 2.0 met 89K km, leder interieurtje, 5-bak, 4 speakers en 4 elec ruiten toch maar 2500 betaald dus voor 2000 moet ge toch al iets leuks vinden medunkt.
En 4000 is dan weer vrij veel
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVergis je niet, een 124 zonder (veel) werk aan kost duiten tegenwoordig
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJe moet alleszins wel bij de invoerder langs voor een gelijkvormigheidsattest te krijgen, indien de wagen geen Europees attest heeft (pas vanaf 1997 ofzo). Dus bij een 190 moet je dat altijd gaan regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJe moet alleszins wel bij de invoerder langs voor een gelijkvormigheidsattest te krijgen, indien de wagen geen Europees attest heeft (pas vanaf 1997 ofzo). Dus bij een 190 moet je dat altijd gaan regelen.
Dat heb ik dus even over het hoofd gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
190D's gaan inderdaad voor overdreven veel geld, de 190E's lijken tot hiertoe nog te gaan maar ik vrees dat ze ook aan het stijgen zijn
Mja precies liever wat langer wachten en hopen een goede in BE tegen te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDus niet origineel? Heb die stiekem wel mooi gevonden.
Heb je meer info over dat kofferdeksel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk heb de indruk dat ze in DE niet noodzakelijk goedkoper te vinden zijn in tegenstelling tot sommige andere karren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie indruk begin ik ook meer en meer te krijgen, waarschijnlijk omdat benzine daar populairder is als hier... het aanbod is wel groter natuurlijk. Maar ik ga dat importeren toch maar vergeten denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk BerichtenOh ja, daar stond ook nog zo'n automatisch gordijn voor de achterruit in, elektrisch neerklapbare hoofdsteunen achteraan en een trekhaak :8 ).
Pneumatisch neerklapbare hoofdsteunen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWeegt een pak meer.
Miljaar!
MATTEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Fak.
Dat is vet.
Maar teveel kilometers! Ik wil niets boven de 550.000!!
Comment
Comment