Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind oude foto's ook zalig, de foto heeft een slechte kwaliteit, maar toch ziet de auto erop er splinternieuw uit.
Eigenlijk ben ik meer fan van de break dan van de sedan. Bij de sedan vind ik de schuin afgesneden achterlichten niet zo mooi, bij een W201 is de achterkant mooier.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
126 moet dat niet, dat dient om te zweven van her naar der. Dat staat daar boven imo.
Mijn 300ce rijdt ook veel strakker, bijna sportief maar voor geen geld van de wereld zou ik willen ruilen tegenover de 126, das het sumum.
Fuck zeg, ik heb nu al 2 jaar een 126 en nog steeds ben ik enorm verliefd op die kar. Kan me zelf geen leven indenken zonder haar. Ook al win ik morgen de lotto, ik denk dat ik altijd een 126 in m'n leven zal willen.
Ik snap nog steeds niet dat je er zo lyrisch over bent. Ik heb 80.000km op de mijne gezet, dus ik heb recht van spreken. Er zijn zo veel betere auto's.
Comment