Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik snap nog steeds niet dat je er zo lyrisch over bent. Ik heb 80.000km op de mijne gezet, dus ik heb recht van spreken. Er zijn zo veel betere auto's.
    Nope, er zijn maar weinig auto's die echt beter zijn.

Ik heb er nu 40.000+ mee gedaan en dan nog met eentje die veel frisser is dus ik denk dat ik zeker ook wel een woordje mag placeren.

Sjah... Ik zag ze graag voor ik kocht en nu nog steeds, dat wilt zeggen dak de ideeale auto voor mij kocht zeker?

PS: Goeie pagina om het over een 126 te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
      Nope, er zijn maar weinig auto's die echt beter zijn.

Ik heb er nu 40.000+ mee gedaan en dan nog met eentje die veel frisser is dus ik denk dat ik zeker ook wel een woordje mag placeren.
      Ie is sneller, ja. Maar verder is ie niet bijster veel frisser.

Elke S-klasse na de 126 is beter. Sowieso. En mijn S210 was ook beter. Mijn E38 is beter. Een 124 is op bepaalde vlakken beter.
      Ik heb het niet over bouwkwaliteit he.

Comment

En oh ja, wat een geile pagina. S124
        Pff, standaardbakken

Zo moet een 124 eruitzien
        Last edited by ; 05/06/2011, 13:40.

Comment

En mijn S210 was ook beter.
          Oei

Op welk gebied dan? Ik vind een S210 op elk gebied een ramp (hoewel jouwe natuurlijk wel veel strakker was dan zo'n elegance geval), dus dan moet een 126 wel echt gigantisch kut zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Pff, standaardbakken

Afgeragd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Afgeragd?
              komkom, ga wat op internet racen

Comment

Ie is sneller, ja. Maar verder is ie niet bijster veel frisser.

Elke S-klasse na de 126 is beter. Sowieso. En mijn S210 was ook beter. Mijn E38 is beter. Een 124 is op bepaalde vlakken beter.
                Ik heb het niet over bouwkwaliteit he.

't is maar wa ge "beter" noemt. Ik kan enkel hopen dat een nieuwe/recentere s of concurent beter is op gebied van rijden maar dat is voor mij verre van alles.

Het dashbord Bv. Het vuile pre-crashed ding in de 140 zou ik geen week uithouden zonder er spontaan op te kotsen, om nog maar te zwijgen van het niets zeggende van de opvolgers.

Laatst kwam er een Brit met een Bentley arnage naast met staan aan het tankstation, ik ben een enorme grote fan van dat merk en ooit zal ik er een hebben, maar het eerste wat ik tegen Yagub zei -die er toen ook bij was- was... "De mijne is gedomme toch eleganter".

Ik kan er niet aan doen maar ik vind een 126 een van de zaligste schepen om mee te rijden, ze schitterd in haar zijn op de baan (pakt ook nogal wat plaats in ) en rijdt voortreffelijk. En in de bochten is het altijd lachen als je mensen al leunend voorbij knalt, en toch maar grip blijven houden ^^

Ik denk toch dat de mijne wel wat frisser was als de uwe, optisch, sneller (maar dat vergeef ik de uwe wel na al die km's, alles zelf), de boite schakelde nog terug, het leder ziet er beter uit etc... Aja en m'n ophanging kraakt -nog- niet (Dit alles gaf je trouwens zelf ooit toe de eerste keer dat je ze zag)

Maar das dan +- 500k versus +-150k, wat wil je.

OW: En een paaseierlichten benz is om te kotsen, zo een lelijk gedrocht

Comment

Pff, standaardbakken

Die eerste had zo hard op uw oprit moeten staan.

Comment

Ik denk toch dat de mijne wel wat frisser was als de uwe, optisch, sneller (maar dat vergeef ik de uwe wel na al die km's, alles zelf), de boite schakelde nog terug, het leder ziet er beter uit etc... Aja en m'n ophanging kraakt -nog- niet (Dit alles gaf je trouwens zelf ooit toe de eerste keer dat je ze zag)
                    Dat was dan ook voor die van jou 2x in elkaar heeft gezeten... Die van mij is schadevrij.

Comment

Dat was dan ook voor die van jou 2x in elkaar heeft gezeten... Die van mij is schadevrij.
                      komaan meisjes...niet beginnen bekvechten

ieder zijn mening, en ik ben het eens met C_X (alwaar heb ik geen rij-ervaring in een W126)

Comment

Laatst kwam er een Brit met een Bentley arnage naast met staan aan het tankstation, ik ben een enorme grote fan van dat merk en ooit zal ik er een hebben, maar het eerste wat ik tegen Yagub zei -die er toen ook bij was- was... "De mijne is gedomme toch eleganter".

Zo fout

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Zo hard

Comment

Godvergloeiende en te denken dat het godverdomme niet eens mijn fout is terwijl ze zoveel ring heeft gezien

De 2de reparatie is dan wel heel goed en veel beter gedaan dan de eerste, de eerste keer heb ik me in doekjes laten doen door het niet gewoon bij Benz te laten doen.

De uwe is schade vrij (behalve dan de tuinschaar van de tuinman en de motor die in friet is) maar op mijn rubbers heeft nog nooit mos gestaan en hangt niet op z'n gat tegen de grond, wat echt geen zicht is

Het grote verschil is dat gij dien auto gepakt hebt omdat hij daar stond te staan, ik ben specifiek op zoek gegaan naar een goed exemplaar omdat ik er van hou
                          Last edited by ; 09/12/2010, 00:24.

Comment

Die eerste had zo hard op uw oprit moeten staan.
                            zo hard en zo waar

Comment

Zo fout

Minder lomp, jah gewoon eleganter

En toch wil ik ooit een Mulsanne Turbo!

Comment

• 300D multiklepper voor weinig.

Comment

Pff, standaardbakken
                                  benz standaardbakken
                                  maar wel minstens 180pk zo vanbinnen en extreem comfortabel.
                                  Ik hou van opties die je niet ziet, incl wegligging, rijgevoel, rust, koppel en pk.
                                  en daarin is een standaard 300 benz echt onklopbaar.
                                  124 of 126 ??? aahh what the heck. evenwaardig. Maar dagelijks? 124
                                  Met een 126 geraak weer net iets minder vlug uit de voeten als je her en der moet rondgaan en steegjes moet doen.
                                  Last edited by ; 09/12/2010, 12:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

echt waar, zo een s124 mogen ze onmiddellijk komen leveren. Ja in dat kleur
                                    bloedmooi werkpaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      benz standaardbakken
                                      maar wel minstens 180pk zo vanbinnen en extreem comfortabel.
                                      Ik hou van opties die je niet ziet, incl wegligging, rijgevoel, rust, koppel en pk.
                                      en daarin is een standaard 300 benz echt onklopbaar.
                                      124 of 126 ??? aahh what the heck. evenwaardig. Maar dagelijks? 124
                                      Met een 126 geraak weer net iets minder vlug uit de voeten als je her en der moet rondgaan en steegjes moet doen.
                                      Voor mij mag ie optisch ook mooi staan. (cfr mijn 190D).

Een 190D zonder dat pakket wordt ik echt niet warm van jammer genoeg

Comment

Voor mij mag ie optisch ook mooi staan. (cfr mijn 190D).

Een 190D zonder dat pakket wordt ik echt niet warm van jammer genoeg
                                        Ik zei dan ook >=180pk.
                                        Een pakketloze 190 met 180pk daar zeg je niet neen tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          Ik zei dan ook >=180pk.
                                          Een pakketloze 190 met 180pk daar zeg je niet neen tegen.
                                          Bwa, zo een stock 2.6 wordt ik ook niet warm van.

Voordeel is dat een 2.3-16 of 1.5-16 standaard dat pakket heeft

Comment

Working...
                                          X