Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah, wie weet. Ben nog maar met het idee aan het spelen. Misschien een 123, belangrijkste is dat hij niet meer gaat mogen kosten dan wat ik voor de 190 eventueel krijg en liefst oldtimer.
Kwestie dat ik men plan kan verkopen aan mijn vader 'ge gaat allijk geen goeien auto weg doen' content te houden.
Dan kan ik reageren met: 'maar nee, die zijn ook zo betrouwbaar en dan moet ik geen taks betalen enz...'
Ah, wie weet. Ben nog maar met het idee aan het spelen. Misschien een 123, belangrijkste is dat hij niet meer gaat mogen kosten dan wat ik voor de 190 eventueel krijg en liefst oldtimer.
Kwestie dat ik men plan kan verkopen aan mijn vader 'ge gaat allijk geen goeien auto weg doen' content te houden.
Dan kan ik reageren met: 'maar nee, die zijn ook zo betrouwbaar en dan moet ik geen taks betalen enz...'
een goeie 123 voor een 190.... dat wordt opleggen toch?
Ahzo, of anders een 190 oldtimer? Jammer dat het nog zolang duurt voor de uwe oldtimer wordt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
een goeie 123 voor een 190.... dat wordt opleggen toch?
Waarschijnlijk wel
Het is ook maar spelen met het idee... een mens moet dromen.
Gaat meer om te zoeken zelf dan effectief te doen, ook een beetje kennis opdoen
mocht het er ooit van komen. Meestal koop ik redelijk vlug, bij de w124 was het ook maar
de 3de die ik zag, anders koop ik meestal de eerste. Terwijl ik eigenlijk graag zoek.
Misschien dat ik dan ook eens 100% tevreden ben en niet moet afkomen met "k had toch liever een 2.3 of een armsteun gehad" of iets in die trand
Waarschijnlijk wel
Het is ook maar spelen met het idee... een mens moet dromen.
Gaat meer om te zoeken zelf dan effectief te doen, ook een beetje kennis opdoen
mocht het er ooit van komen. Meestal koop ik redelijk vlug, bij de w124 was het ook maar
de 3de die ik zag, anders koop ik meestal de eerste. Terwijl ik eigenlijk graag zoek.
Misschien dat ik dan ook eens 100% tevreden ben en niet moet afkomen met "k had toch liever een 2.3 of een armsteun gehad" of iets in die trand
Comment