Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenhet gaat om deze wagen: http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--53198400.htm
ik denk dat die prijs wel ok zit, niet?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Prijs is toch stevig voor een naft, imo. Dat is geen export he, en bij gevolg aan de straatstenen niet kwijt te raken.
Grootste punt van aandacht bij een 124 is roest, roest en nog eens roest. Check alle 4 de wielkassen, de 4 krikpunten, de onderkanten van de deuren, onder de raamrubbers. Tweede zwakke punt is de ophanging achteraan. Ga er maar eens gerust onder liggen en check of er daar niet te veel roest is. Ophanging subframe durft al eens roesten en dat is al rap afkeur. Kijk of hij mooi recht hangt (niveauregeling). Laatste punt van aandacht zijn de draagarmen, maar dat is lastig te checken. Zijn ook geen mega kosten als ie daar op af wordt gekeurd.
Oh ja, en de bestuurdersstoel zou in principe niet kapot mogen zijn met die kilometerstand. Hoewel ie mss voor veel korte ritjes is gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbullock
hielp niet je snijdt de pook over
Ik zou wachten op een taxvrije Yacub of een diesel. Let ook op de versnellingsbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenTuurlijk.
Gisteren gezien dat die zwarte sportline ook nog te koop staat - heb al overwogen om een ruilvoorstel te doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenja, die mini mag weg.
Comment
-
Ok, de aansluiting van de radio in een 124....
In mijn CE zitten nu volledig andere aansluitingen (moderne radio).
Maar ik zou er een beckertje (avus cassette) willen op aansluiten.
Ik heb wel wat elektronische fingerspitzen, maar waar moet ik op letten?
1. waar vind je de originele connectoren (DIN en luidsprekers) ?
of kan ik best met suikerklontjes werken? op de radio zitten er afgesneden connectoren.
2. Vier luidsprekers... radio heeft twee aansluitingen. Kunnen de luidsprekers parallel geschakeld worden of in serie? Maw: kan de radio verschillende impedanties aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik ben officieel lid van de clubIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik ben officieel lid van de club
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment