140 > 126
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk hoop dat RRD hier passeert dat hij ziet wat hij met de zijne moet doen.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenE500Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten500E is vetter vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten140 > 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLogica enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMaar toen kwam de limited...
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDaar had beter een W126 bijgestaan!
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenE500 is recenter?
500E
E500
E500 Limited
edit: 2de was blijkbaar ook een LimitedLast edited by stradge; 29/01/2010, 00:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie 2de is zo te zien ook een limited makker.
Ik dacht dat een Limited altijd zwart was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSerieus
Ik dacht dat een Limited altijd zwart was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKerel, kijk naar die foto's.
Daaraan kan je zien dat die kar 10 keer beter is in staat dan dat blauw wrak van u.
En meer kilometers is vet
Gast houd u bakkes eens.
Ik moet wel een reden vinden om geen auto te moeten kopen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie 2de is zo te zien ook een limited makker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDenk dat stradge de foto heeft geedit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDaar had beter een W126 bijgestaan!
Vele beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNein.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDenk dat stradge de foto heeft geedit.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenedit: 2de was blijkbaar ook een Limited
Comment
Comment