Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJawel... dat is het grappige.
Een 124 is een auto die 15 jaar voor was op z'n tijd.
124 met OM642 moet de hemel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMotoren zijn inderdaad hopeloos achterhaald, vooral de diesels. Maar de auto an sich...
Van de 190 zijn de motoren ook hopeloos achterhaald eigenlijk, maar ik vind mijn blok nog wel meevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJouw blok is inderdaad nog behoorlijk bij de tijd. 300 Turbodiesel zal dat ook wel zijn, maar slikt te veel.
130pk uit 2.5 liter is enkel voor een amerikaan bij de tijd.
200pk zou beter zijn, en vooral het verbruik rechtvaardigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBij de tijd zou ik dat nu ook wel niet noemen.
130pk uit 2.5 liter is enkel voor een amerikaan bij de tijd.
200pk zou beter zijn, en vooral het verbruik rechtvaardigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTunen die handel. Jij bent hier de autotechnoloog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls ik dit blok tune, gaat het kapot, gaat het verbruik omhoog, en blijft mijn topsnelheid hetzelfde. Zie daar dus het nut niet van in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.
Ook makkelijk aan te werken zo zonder voorkant .but i'm a lady!
just bead it
http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
Wrakdraaien 101
http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtengaat dat niet net iets te hard opvallen?
Comment
-
-
Probleempje in de benz.....
ga dat hier zeggen, omdat het nuttiger is.
Tankontluchting denk ik.
Tijdens rijden en weer stilstaan naftgeur door ventilatie.
Dop zuigt enorm bij openenen voor het tanken.
Tis al zo erg dat ik stilstaan vermijdt en ventilatie afzet telkens ik afrem. Op die manier ruik ik veeeeeel minder tot niets.
geen naft op grond te bespeuren en geen reuk als ik terug bij de wagen kom.
Na het rijden wel.
Vooral dat zuigen bij het openenen van de vuldop is duidelijk...
Solutions?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenSolutions?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenGaatje in de brandstoftank boren
da stinkt toch ook?
En komt die damp door de ventilatie enkel door onderdruk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenProbleempje in de benz.....
ga dat hier zeggen, omdat het nuttiger is.
Tankontluchting denk ik.
Tijdens rijden en weer stilstaan naftgeur door ventilatie.
Dop zuigt enorm bij openenen voor het tanken.
Tis al zo erg dat ik stilstaan vermijdt en ventilatie afzet telkens ik afrem. Op die manier ruik ik veeeeeel minder tot niets.
geen naft op grond te bespeuren en geen reuk als ik terug bij de wagen kom.
Na het rijden wel.
Vooral dat zuigen bij het openenen van de vuldop is duidelijk...
Solutions?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTankontluchting gaat normaal toch via de tankdop?
dus...
dop vervangen?
Of kuisen?
Heb de dop eens "wat losser" gehangen voor een ritje en veeeeeeel minder hinder, bijna niets meer.
Dan dop eens losgedraaid zonder immense zuigsis uiteraard.
Vacuum niet goed voor de naftpompjes....
Comment
Comment