Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv Bekijk Berichten
    Een W124 kan je toch niet vergelijken met een W211?
    Het is ongelofelijk, maar waar. Een W124 rijdt echt onvoorstelbaar goed.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Jawel... dat is het grappige.

      Een 124 is een auto die 15 jaar voor was op z'n tijd.
      Enkel jammer dat de motoren niet meewillen qua punch

      124 met OM642 moet de hemel zijn

      Comment


      • Motoren zijn inderdaad hopeloos achterhaald, vooral de diesels. Maar de auto an sich...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Motoren zijn inderdaad hopeloos achterhaald, vooral de diesels. Maar de auto an sich...
          Hoewel ik wel eens een 300 Turbodiesel wil rijden.
          Van de 190 zijn de motoren ook hopeloos achterhaald eigenlijk, maar ik vind mijn blok nog wel meevallen.

          Comment


          • Jouw blok is inderdaad nog behoorlijk bij de tijd. 300 Turbodiesel zal dat ook wel zijn, maar slikt te veel.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Jouw blok is inderdaad nog behoorlijk bij de tijd. 300 Turbodiesel zal dat ook wel zijn, maar slikt te veel.
              Bij de tijd zou ik dat nu ook wel niet noemen.

              130pk uit 2.5 liter is enkel voor een amerikaan bij de tijd.

              200pk zou beter zijn, en vooral het verbruik rechtvaardigen

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Bij de tijd zou ik dat nu ook wel niet noemen.

                130pk uit 2.5 liter is enkel voor een amerikaan bij de tijd.

                200pk zou beter zijn, en vooral het verbruik rechtvaardigen
                Tunen die handel. Jij bent hier de autotechnoloog.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Tunen die handel. Jij bent hier de autotechnoloog.
                  Als ik dit blok tune, gaat het kapot, gaat het verbruik omhoog, en blijft mijn topsnelheid hetzelfde. Zie daar dus het nut niet van in.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Als ik dit blok tune, gaat het kapot, gaat het verbruik omhoog, en blijft mijn topsnelheid hetzelfde. Zie daar dus het nut niet van in.
                    300 Turbodiesel er in dan!

                    Comment


                    • moesten w124's interessantere motoren hebben - interessanter in de zin van verhouding taks/verbruik/prestaties - haalde ik er met plezier eentje in huis. Dat is het enige dat me tegenhoudt.

                      Comment


                      • 200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.
                          Ik weet ne goeie staan, de motor ligt er al uit dat is handig.
                          Ook makkelijk aan te werken zo zonder voorkant .
                          but i'm a lady!


                          just bead it
                          http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
                          Wrakdraaien 101
                          http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.
                            gaat dat niet net iets te hard opvallen?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              gaat dat niet net iets te hard opvallen?
                              Wie gaat dat zien?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                Wie gaat dat zien?
                                ok dan

                                Comment


                                • Probleempje in de benz.....
                                  ga dat hier zeggen, omdat het nuttiger is.

                                  Tankontluchting denk ik.
                                  Tijdens rijden en weer stilstaan naftgeur door ventilatie.
                                  Dop zuigt enorm bij openenen voor het tanken.
                                  Tis al zo erg dat ik stilstaan vermijdt en ventilatie afzet telkens ik afrem. Op die manier ruik ik veeeeeel minder tot niets.

                                  geen naft op grond te bespeuren en geen reuk als ik terug bij de wagen kom.
                                  Na het rijden wel.

                                  Vooral dat zuigen bij het openenen van de vuldop is duidelijk...

                                  Solutions?
                                  Last edited by ; 17/03/2011, 14:24.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    Solutions?
                                    Gaatje in de brandstoftank boren

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                      Gaatje in de brandstoftank boren
                                      serieus nu he
                                      da stinkt toch ook?

                                      En komt die damp door de ventilatie enkel door onderdruk?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        Probleempje in de benz.....
                                        ga dat hier zeggen, omdat het nuttiger is.

                                        Tankontluchting denk ik.
                                        Tijdens rijden en weer stilstaan naftgeur door ventilatie.
                                        Dop zuigt enorm bij openenen voor het tanken.
                                        Tis al zo erg dat ik stilstaan vermijdt en ventilatie afzet telkens ik afrem. Op die manier ruik ik veeeeeel minder tot niets.

                                        geen naft op grond te bespeuren en geen reuk als ik terug bij de wagen kom.
                                        Na het rijden wel.

                                        Vooral dat zuigen bij het openenen van de vuldop is duidelijk...

                                        Solutions?
                                        Tankontluchting gaat normaal toch via de tankdop?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Tankontluchting gaat normaal toch via de tankdop?
                                          dacht ik ook...

                                          dus...
                                          dop vervangen?
                                          Of kuisen?

                                          Heb de dop eens "wat losser" gehangen voor een ritje en veeeeeeel minder hinder, bijna niets meer.
                                          Dan dop eens losgedraaid zonder immense zuigsis uiteraard.
                                          Vacuum niet goed voor de naftpompjes....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X