Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
w124 = Verstandigste benz aankoop
emotie vind je natuurlijk vooral elders
Ik zie carlito bv niet direct - laat staan lang - met een 124 rondbollen. Maar hij zal wel weten dat het (een van) de beste benz(en) ooit is.
Jij moet dringend wat Mercedessen bijkopen dan zal je zien dat niet enkel de 124 zo geniaal is
om te beginnen was/is 124 speler in de (hogere) middenklasse. En zo een middenklasse heeft sowieso van nature voordelen als daily. Ideale verhoudingen tussen van alles en nog wat dat te maken heeft met een auto. En zeker voor zo een breed mogelijk publiek: ook iets belangrijk aan een succesvolle auto vind ik.
Uiteraard is niet enkel de 124 geniaal en er zijn lekkerdere ook in mijn ogen. Maar het totaalbeeld is onklopbaar.
Ik vind de 107 ook razend sterke kandidaat, maar volledig anders.
w124 = Verstandigste benz aankoop
emotie vind je natuurlijk vooral elders
Ik zie carlito bv niet direct - laat staan lang - met een 124 rondbollen. Maar hij zal wel weten dat het (een van) de beste benz(en) ooit is.
Wat is de beste benz? Hoe bepaal je dat?
De beste benz is zowieso geen auto van na 1980.
Hetgeen er scheelt met een 124 merk je als je met een 500E rijdt. Ook wel een 124, maar zo verdomd anders. Alles is net dat ietsje (veel) beter. Als er een 124 is die in the hall of fame mag is het de 500E, en geen enkele andere.
Hetgeen er scheelt met een 124 merk je als je met een 500E rijdt. Ook wel een 124, maar zo verdomd anders. Alles is net dat ietsje (veel) beter. Als er een 124 is die in the hall of fame mag is het de 500E, en geen enkele andere.
Is een blok van een 500E dan even betrouwbaar als de 200D of 300D?
ben toch ook ni akkoord, die volvo's, hoe cool hun imago en hoe prachtig hun lijn mag zijn...behalve een nog kleinere draaicirkel dan een benz ziijn dat echt gewone, modaal rijdende achteraangedreven krokodillen genre opel - ford - bmw van die tijd
Comment