Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Trouwens, zaterdag sinds lange tijd nog eens een lifter tegengekomen en ik was aan het twijfelen om hem mee te pakken, maar 'k was met de 1100 dusja.
Als het echter een aantrekkelijk meisje geweest ipv die alternativo, dan zou ik natuurlijk wel gestopt zijn.
Ik stop bijna altijd voor lifters (als het veilig kan uiteraard). Vinden dat meestal zalig om in zo'n oude auto te zitten.
Voor diegenen die het weten zijn: wanneer je van Gent Centrum de E40/E17 oprijdt en richting Antwerpen wil dan moet je thv de verkeerswisselaar van Zwijnaarde die grote bocht (180 graden) nemen om de E17 op te rijden. Juist aan het begin van die bocht, dus eigenlijk al op de volle autostrade, stond een of andere Spaanse hippie te liften naar Amsterdam
Ik wil heus niet alles hoor. Heb al twee auto's die ik per se wou hebben (W123 en S124).
Op korte termijn wil ik graag een F4/Acadiane en een cabrio (A124 of Saab 900 Classic). Later eventueel een luchtgekoelde 911, een Corvette C3 en een MB Bremer Transporter Camper. 'k Heb nog tijd.
Ik stop bijna altijd voor lifters (als het veilig kan uiteraard). Vinden dat meestal zalig om in zo'n oude auto te zitten.
Voor diegenen die het weten zijn: wanneer je van Gent Centrum de E40/E17 oprijdt en richting Antwerpen wil dan moet je thv de verkeerswisselaar van Zwijnaarde die grote bocht (180 graden) nemen om de E17 op te rijden. Juist aan het begin van die bocht, dus eigenlijk al op de volle autostrade, stond een of andere Spaanse hippie te liften naar Amsterdam
Leuke bocht ! Ik heb die bocht genomen met de W124 en met Gert voor mijn neus in zijn W124 aan meer dan 100km/h Hoe zot goed dat een W124 aan de grond blijft plakken
Leuke bocht ! Ik heb die bocht genomen met de W124 en met Gert voor mijn neus in zijn W124 aan meer dan 100km/h Hoe zot goed dat een W124 aan de grond blijft plakken
Niet elk volk is fantastisch, maar dat even buiten beschouwing gelaten.
Feit is wel dat de Noord-Afrikaanse gemeenschap in ons land (veel meer dan de Turken) een enorm slecht imago heeft, veroorzaakt door rotte appels die je inderdaad overal vindt.
M'n passie voor de Noord-Afrikaanse streek en cultuur zal me ongetwijfeld een roze bril doen opzetten maar 't zijn echt fantastische mensen.
Gisteren met C_X op de parking van de Delhaize in Ophasselt een W124 Carat Duchatelet met alles erop en eraan tegengekomen. Zelfs het Carat Duchatelet stickertje hing er nog op
kZou er direct voor willen tekenen. Zag er echt goed uit!
Oude man die er mee reed geraakt nog met moeite in zijn auto.
Comment